|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() Sendt: 10-November-2006 kl. 23:22 |
Hej alle sammen. 1. Naviclick systemet kan jeg ikke helt gennemskue. Jeg har sat tvkanalen til 301 for alle de kanaler som jeg gerne vil se på Naviclick.
Redigeret af Kim Larsen - 10-November-2006 kl. 23:24 |
|
![]() |
|
pknarb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Her er svarene på nogle af spørgsmålene: 1. Jeg bruger ikke naviclick. Den er så let at programmere, at det ikke er umagen værd. Man slipper så også for, at den skal være tændt i et par timer kl. 3 om natten eller 8 om morgenen. Jeg har dog haft naviclick slået til. Et af tricksne, for at få det til at virke ordentligt, var at sætte den til kl. 8 om morgenen istedet for 3 om natten, hvor TV-programmet (på tekst-TV) på mange af stationerne stadig på det tidspunkt vises for dagen før og ikke for det nye døgn man lige er gået ind i. 2. Ja, man kan optage og afspille fra HD/DVD samtidigt. Man går bare ind i "library" og finder det man vil se - optagelsen fortsætter upåvirket. 3. PIP virker ved at man trykker på live knappen på fjernbetjeningen samtidigt med at man er ved at se en optagelse. I et lille vindue på skærmen vises så "live signalet", som er det tuneren p.t. er indstillet på (eller signalet fra én af AV indgangene, hvis en af disse er valgt). 4. Firmware version vises ved at holde REC + PLAY (på optageren) inde samtidigt i et par sekunder, hvorefter et vindue vil blive vist på sklærmen. Du har nok en af følgende versioner installeret: 5.06, 5.20, 5.31 eller 5.38. Har du en version før 5.31, er der god grund til at opdatere. Husk dog på, at garantien vist forsvinder hvis man selv opdaterer. 5. Der er en del koder vedlagt optageren. For tips og tricks, se denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12695& PN=1 |
|
![]() |
|
Kim Larsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
Hej 5. De koder har jeg desværre ikke haft meget glæde af :-(
|
|
![]() |
|
pknarb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() |
Version 5.31 af firmwaren kan downloades herfra: http://rapidshare.de/files/15702669/Thomson531.zip.html ZIP filen udpakkes og indholdet brændes ned i rod-biblioteket på en DVD-RW, der derefter sættes i maskinen. Herefter følger man bare instruktionerne på skærmen. Det er ganske let. Husk dog på, at garantien vist ryger, når man selv opdaterer firmwaren. Min var "født" med 5.06 og var nærmest ubrugelig, men efter opdatering til 5.31 forsvandt stort set alle problemer. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |