|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pcs12 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() Sendt: 21-November-2006 kl. 06:49 |
Tænkte på om der kunne være opbakning til fælleskøb af en eller måske endda begge modeller ?
|
|
![]() |
|
Thor999 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Jeg vil gerne være med til fælleskøb og skal have en LG LB2R 37" Mange hilsner Thor999
|
|
Hilsner
Thor999 |
|
![]() |
|
pcs12 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() |
Har lige set at der er en LB2RF model i fuld HD (1920x1080p), men ellers har den vist samme specs.som LB2R modellen. Desværre ser det ud til den kun fås i 42" og 47" |
|
![]() |
|
Thor999 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hvem har den i DK?
|
|
Hilsner
Thor999 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Thor999 Desværre ingen endnu. Den udkommer til januar har jeg lige fået at vide. Så man må finde tålmodigheden frem |
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Thor999 Jeg har lige set LG 47LB2RF modellen på Fona´s hjemmeside, så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg har fået at vide den udkom til januar. Men den står også som udsolgt....
Du kan se den her http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber= 0600910450
|
|
![]() |
|
mohi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Jeg synes ligesom at fælleskøbet er gået helt i stå, desuden synes jeg ikke jeg endnu har set fælleskøb billigere end andre steder på nettet. vil da gerne sende udfordringen til recordere.dk på om de kan skaffe 37 LB2R billigere end 10.995 kr samt 13.495 kr for LG 42 LB2R :-) Redigeret af mohi - 14-Januar-2007 kl. 21:12 |
|
Venligst Morten
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Vi har skam Fælleskøb på LB2 i kikkerteten. Men importør+forhandler af LG er blevet meget forsigtige. De ønsker ikke at deltage i Fæleskøb, med mindre de kan sikre levering. LB2 kommer ca. 1 februar (i bred forstand) og importøren overvejer fortsat om det er muligt at lave Fælleskøb på de modeller. Mit gæt er, at kommer der et Fælleskøb bliver det ikke 1. februar. Men senere, måske levering 1. marts istedet. Årsagen er at LB2 er en mode model - altså den som alle LG forhandlere vil have, og så er Fælleskøb ikke muligt. /Lars Redigeret af Lars - 14-Januar-2007 kl. 21:17 |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |