|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
![]() Sendt: 27-November-2006 kl. 11:42 |
![]() Nu har jeg pludselig striber på DVD-recorderens signal når jeg kigger fjernsyn via tuneren fra recorderen.. Og generelt meget dårlig modtagelse på DVD recorderen. Jeg havde ingen problemer inden jeg fik PV60, på mit gamle sony CRT 32" var signalet altid bedre fra recorderen. jeg kører via et af de billige component kabler fra AV connection, jeg havde egentligt mistænkt det som synderen, men efter at have læst denne tråd må fejlen ligge et andet sted. Har også prøvet at finjustere kanalerne, og det kan hjælpe lidt.. Som der også står i den anden tråd, giver den umiddelbart et fint billede på DVD-film, uden dog at være noget prangende. Men det mest underlige er jo at PV60 står knivskarpt, -egentligt burde dens signal vel være en smule dårligere da den kører gennem loop i recorderen.. ![]() Jeg nægter at tro det skyldes dårligt antennesignal, -jeg har samme signal som inden jeg satte PV60 til, og recorderen har jeg haft længe.. Eneste ændring jeg har lavet er at jeg har sat en F-connector på. Er der nogle der har oplevet lign.?? Jeg overvejer lidt om det kan være jord forbindelserne imellem fjernsyn og DVD der giver støj, og om jeg skal sætte et trebenet strømstik med jord til fjernsynet istedet for det almindelige. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |