recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 42"+ ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket42"+ ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Emne: 42"+ ?
    Sendt: 28-November-2006 kl. 09:04
Efter mange overvejelser er jeg nu på udkig efter et nyt fladskærms tv, men jeg er kommet voldsom i tvivl om størrelsen.
Der er ca. 5.3-5.4m til sofa fra den væg jeg har planlagt, dvs jeg ligger lige på grænsen til hvor langt væk man må sidde fra en 42". Er det et problem hvis jeg nøjes med 42" eller burde jeg gå op i mindst 46"?
Det skal siges at jeg ikke er vild med ideen om at bruge 18k+ på TV vel vidende at det nok kun holder 5 år. Men omvendt ønsker jeg heller ikke at købe et TV jeg vil ærge mig over i 5 år!

Jeg har ikke nogen umiddelbar præferencer i forhold til Plasma/TFT - dog vil jeg fortrække en lille dybde.
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2006 kl. 09:17

Hej!

Du kan sagtens købe et 42"-men jeg ville bestemt foretrække et større.

Men hvis du ikke er villig til at brænde alle disse penge af på et tv-så er et 46-50" tv jo u-forholdsmæssigt meget dyrere end et 42"

SÅ......hvis du helst ikke vil bruge mere end 18-20k på det-så vælg et GODT 42" til den pris.

Mit foreslag(Pana.pv60/600-eller Pioneer 427)

lrev

Redigeret af lrev på jobbet - 28-November-2006 kl. 09:18
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu