|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() Sendt: 21-December-2006 kl. 10:30 |
har lige fået den her ind af døren
Toshiba 32 WLT68 (den med DVB-T) købt i tyskland er der nogle der har en magen til der ved om DVB-t virker på den her hjemme da jeg har prøvet og kigge lidt på det men den finder ingen ting når den scanner på DVB-T men jeg kan også kun vælge tyskland eller frankrig og en mere men ikke danmark når jeg vil scanne på DVB-T nettet men jeg er godt klar over man vist skal sitte den til en stue anntenne (det har jeg ikke da jeg kører på tdc kabel) ville den mon finde danmark hvis jeg havde en stue anntenne håber der er nogle der kan hjælpe tak j333 Redigeret af j333 - 21-December-2006 kl. 10:32 |
|
![]() |
|
MadBeaver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2006 Status: Offline Point: 51 |
![]() |
Hej Tillykke med dit nye tv, håber du bliver glad for det. Du burde kunne modtage de danske dvb-t kanaler med en stue-antenne, eller endnu bedre en uhf-antenne på taget, hvis du har mulighed for dette. Mig bekendt er der ingen dvb-t kanaler at hente i tdc's kabel-tv signal. Der har tidligere været en guide her på siden til hvordan man "fletter" kabel-tv og et normalt antennesignal sammen: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=827&zoneid=3 Mvh Martin |
|
![]() |
|
j333 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2004 Status: Offline Point: 277 |
![]() |
mange tak for de hurtige svar
tak j333 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |