|
Scart-kabler |
Besvar |
Forfatter | |
MMJ741
Bruger Oprettet: 19-April-2004 Status: Offline Point: 77 |
Emne: Scart-kabler Sendt: 21-September-2004 kl. 12:17 |
Jeg overvejer at købe nogle af disse scart-kabler frem for de gamle:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10 632&item=3839652038 er det muligt for jer eksperter, at vurdere om der er tale om et godt kabel til prisen? Hvad skal man generelt være opmærksom på ved køb af scart-kabler? På forhånd tak! |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 21-September-2004 kl. 12:34 |
Hej MMJ Hifi4All lavede en test af forskellige scart-kabler på et tidspunkt (læs den her). Mht. billedekvalitet fra DVD-afspillere og recordere, så er der nogle vigtige grundregler mht. scart-kabler:
Et nyt kabel af en god kvalitet, den type som koster fra 250 kr. op opefter herhjemme, opfylder som vist allesammen disse mest basale krav. Det vil jeg også tro at det kabel du har fundet frem til gør, selvom jeg ikke lige kender det mærke. Kendte mærker herhjemme er Ixos, Tech+Link, QED m.fl. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
MMJ741
Bruger Oprettet: 19-April-2004 Status: Offline Point: 77 |
Sendt: 22-September-2004 kl. 01:18 |
Hej Lars Mange tak for dit svar - en fin anmeldelse du har fundet frem til! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |