Jeg købte i oktober et Philips tv 26PF5321-12
http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/TV_GR_ DK_CONSUMER/FLAT_TV_CA_DK_CONSUMER/LCD_MEDIUM_21_29_SU_DK_CO NSUMER/product/26PF5321_12_DK_CONSUMER/catalog.jsp?language= da&country=DK&catalogType=CONSUMER&proxybuster=5 KQ3MW4T5CJCBJ0RMRESHQVHKFSEKI5P
Jeg kunne med det samme hører at den havde en summende lyd som var værst når den skulle vise sorte billeder.
Jeg sender den ind og modtager tv´et 1 måned senere, UDEN de har lavet noget ved den. De kunne ikke høre noget!
Jeg sender den ind igen og har lige fået den retur, igen UDEN de har gjort noget ved den.
Men problemet er at den summer ikke mere! Philips skal have 300 kr for som de siger"Der var ikke noget galt med den" og jeg kan ikke dokumentere at den HAR summet.
Da jeg fik Tv´et tilbage fra rep. første gang var alle kanalerne stadig installeret. Det var de ikke anden gang, her var jeg nødt til at geninstallere.
Mit spørgsmål er hvorfor skulle jeg geninstallere angen gang og ikke første gang? Kan det være fordi de har opdateret softwaren?
Og hvordan kan jeg se hvilken software version der er på tv´et?