|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cosmo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 17-Januar-2007 kl. 22:40 |
Citat fra flg. link: http://gear.ign.com/articles/753/753475p1.html om nye plasma der kommer hen over sommeren: "Pioneer mystery tech just looks better, offering deeper blacks and more vivid colors, even in brightly lit rooms"... Kan jo være "PR-snak", ikke sikkert at der sker en revolution mht. det eksisterende "genskins-problem". Og egentlig tror jeg at den nuværende 427XA er fin nok til mig - der før jeg havde læst artiklen var overbevist om skulle være mit nye fladskærmstv. Men der vil formodentlig blive prisfald på den når de nye paneler kommer. Eller hvordan er det lige det plejer at være....? Plejer Pioneer at beholde gamle modeller hos deres forhandlere, hvor man kan få gavn af nedsatte priser? - eller hvor meget "plejer" priserne normalt at falde når der kommer nye modeller? Dvs. om det kan svare sig at vente. (gider snart ikke at vente mere - for der kommer jo altid noget der er bedre... Comments, anyone? Søren |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
Hvis de havde gjort noget for alvor ved genskin havde de nok omtalt det direkte i præsentationen, når man tænker på alle de superlativer der blev brugt iøvrigt.
|
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |