recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal man købe??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad skal man købe??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaspermh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad skal man købe??
    Sendt: 19-Januar-2007 kl. 11:05

Jeg er den lykkelige indehaver af et nyindkøbt mediacenter Acer Idea 510.

Til dette hører der sig jo et ordentligt fjernsyn, hvilket jeg ikke har lige nu.

Jeg har brug for at skærmen kan benyttes som skærm til computerdelen i mediacenteret!

Endvidere skal det være ca. 40", koste ca. 15.000kr, og der kan sagtens ventes et par måneder med at blive anskaffet, hvis der byder sig noget bedre lige om lidt.

Er der nogle af jer erfarne rotter der kan hjælpe?

Hvis der skal bruges flere informationer for at komme med et fornuftigt bud, er jeg selvfølgelig villig til at levere dem.

Til top
Westermanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2007
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 13:57

Hej Kasper.

Måske lidt offtopic, da mit valg af skærm er over dit budget. Men jeg har tænkt på at købe det samme media center som du, og har læst sider op og ned, om hvilken skærm der skal sluttes til.

Selvom der er mange der vil råbe nej..., så tror jeg, at mit setup bliver en 50# pioneer 507 plasma.  Men en endelig afgørelser kommer jeg nok først til, når jeg har været forbi tapeconnection i København og snakke med dem og set de forskellige skærme i aktion.

Hvordan er Idea 510'eren iøvrigt ?

Redigeret af Westermanden - 19-Januar-2007 kl. 14:01
Til top
kaspermh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2007 kl. 15:12

Jeg har oprettet en tråd i det fora der er dedikeret til MCE osv., hvor jeg har lovet at give en lille anmeldelse. Jeg har dog hovedsageligt brugt den til arbejdsstation indtil videre, i forbindelse med en opgave, så mine kommentarer vil ikke være baseret på andet end sparsomme oplevelser.

Men umiddelbart synes jeg det er et godt mediecenter uden rigtig at have nogle referencer.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu