recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smider tv-oversigten på MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmider tv-oversigten på MCE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mumitrolddk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: Smider tv-oversigten på MCE
    Sendt: 21-Januar-2007 kl. 18:54

Hej alle

Er jeg den eneste der oplever at MCE 2005 smider kanal-oversigterne?

Alle kanalerne er stadig kodet ind, men det er som om den "glemmer" hvilke program-oversigter der hører til kanalerne.

Mit mediecenter har gjort det 3-4 gange her inden for den sidste måneds tid.

Ville bare lige høre om der var andre der har oplevet det samme - og hvad I eventuelt har gjort for at løse problemet.

Samtidig har jeg et par andre spørgsmål:

1) Kan man tage "backup" af hvilke udsendelser man har sat den til at optage - både serier og enkelte udsendelser?

2) Kan man tage backup af tv-opsætningen? Altså med hvilke kanaler man har indkodet - og hvilke tv-oversigter der hører til hvilke kanaler

Det er temmelig surt når man har kodet en masse ind til at optage - og det så går galt fordi den smider sammenhængen mellem kanaler og tv-oversigt

Alle løsningsforslag modtages med kyshånd :-)

Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 18:57
Brug søge funktionen eller læs et par enmer længere nede der bliver samme problem diskuteret
Til top
TheCrazyGolfer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Oktober-2005
Point: 263
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 18:59

Hejsa.

Hmm... jeg skulle netop til at oprette samme tråd.

Mit MCE smider også kanaloversigten, selvom kanalerne stadig bevarer sin placering. Det er SUPER irriterende og har desværre ingen anelse om hvad jeg skal gøre.

Jeg kan desværre heller ikke besvare dine backup spørgsmål. Andre der kan hjælpe?

Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar
Sonos Subwoofer
Sonos Play 1 baghøjtalere
Chromecast Ultra
Waoo smart wifi 300/300MB
100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler
Til top
mumitrolddk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2007 kl. 19:08

Det er lidt mystisk, for der er nogle kanaler hvor den beholder "tv-oversigten" (blandt andet mange af de engelske kanaler som fx BBC Prime).

Og også irriterende at man ikke bare kan lave en "backup" af data (jeg har dog på fornemmelsen at man sagtens kan - men jeg aner bare ikke hvordan).

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu