|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() Sendt: 22-Januar-2007 kl. 19:43 |
|
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=305908
ER kun 2 forhandlere på, ved dog både xave og TC sælger den også, men man kan ihverfald se HD er der ikke meget run på endnu desværre. Man kunne jo komme med en ide om fælleskøb evt? mener det må være forårets scoope at ha en HD dvd afspiller.. |
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Prisen herhjemme er nede i ca. samme niveau som i Tyskland, så forvent ingen besparelse ved et Fælleskøb. Prisen kan formentlig ikke presses længere ned nu. /Lars Redigeret af Lars - 22-Januar-2007 kl. 20:13 |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|
http://www.xave.dk/index.php/product_detail/product_id=593
4399 kr er danmarks billigste dvd-HD pt hvad jeg kan finde, så går den rette vej, nemlig ned med prisen hvor jeg snart har råd og må for konen købe en.. |
||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Hej glade - ja og du kan roligt glæde dig til at få fingrene i en. Du bliver bestemt ikke skuffet
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Så vidt jeg kan se ligger den i knap 3600 inkl. forsendelse og kreditkortbetaling, så niveauet er da alligevel noget lavere i Tyskland. |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Hvorfor ikke hellere vente på den hybrid-afspiller, som LG har produceret? Så behøver man jo heller ikke at lægge sig fast på ét format - og derved måske også risikere en hasarderet gambling. |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Den bliver også lækker - vil jeg tro Der er dog et par men'er:
Men har man pengene, og kan vente til den kommer, så skal der nok blive rift om den /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det gør bl.a. at LG afspilleren ikke kan få et officielt "HD DVD" logo. Det var betingelsen fra HD DVD organisationen for at LG kunne få lov at markedsføre den [allerede nu]. Jeg ved ikke præcist hvad manglende HDi understøttelse vi betyde i praksis, men det er lidt irriterende for forbrugerne at LG ikke har fået den del med. Jeg kan ikke forestille mig at det er tekniske begrænsninger som forhindrer HDi understøttelse, så mon ikke den næste LG hybrid afspiller har HDi med? Redigeret af JesperLund - 25-Januar-2007 kl. 18:18 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Så vidt jeg kan læse mig til på avsforum er det i praksis af mindre betydning, om den understøtter HDi. Det betyder, at den i stedet for fancy interaktive menuer blot har menuer, der minder om almindelige dvder. Selvfølgelig ville det være bedre med fuld understøttelse, men jeg synes nu det væsentligste må være afspilning af selve filmen. - er det bekræftet, at den kommer til Europa i April, og er der i givet fald nævnt en pris? |
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Der er en lynanmeldelse hos Gizmodo.com De skriver bl.a.: "Right off the bat, I'll tell you that the rumors that the HD-DVD compatibility is half-assed are absolutely true. One of HD-DVD's strongest points is its interactive menus and video features, like the ones we wrote about in our Fast and the Furious HD-DVD review. This player didn't support the menus on this movie, and some of the special features, like being able to repaint a race car in the movie, were only found when I manually skipped to the chapter. Even then, the only thing you can depend on is that the movie will play. Which may be enough for many, but not enough for those who want the most from both formats. Secondly, I could not get the player to engage its 1080p mode via HDMI with the Sony XBR3 I'm testing. 1080i was all she would do. " /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det er egentlig lidt synd hvis LG ikke understøtter de interaktive faciliteter. Jeg har selv Fast and furious, og der er flere forskellige muligheder. Bl.a. kan man selv "designe" (farver - fælge) sin bil, og så drøner lige den bil rundt i en scene.
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu er det måske mig, der ikke har set lyset, men det er lige før jeg vil foretrække IKKE at blive af interaktivt irriterende menuer (er de i familie med Microsofts Office-assistent?). Anyway, hver sin smag, men hvis man mener en af HD-DVDs største styrker er interaktive menuer, så står det godt nok skidt til for formatet |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |