recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana 42PV60 & forsikring+indbrænding
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana 42PV60 & forsikring+indbrænding

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Handi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana 42PV60 & forsikring+indbrænding
    Sendt: 24-Januar-2007 kl. 20:07

Jeg overvejer at købe dette meget omtalte TV og ved ikke om det er en god ide at købe en tillægsforsikring (6år 1.395,-).

Er det nødvendigt med en blød opstart de første 200 timer for at undgå indbrænding i skærmen !

På venligst genkig fra en nytilmeldt.

Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-November-2006
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2007 kl. 20:12

Min holdning til tillægsforsikringer er generelt, at de ikke kan bruges til noget som helst. De dækker sjældent ikke meget mere end din normale indboforsikring og det de endelig dækker, er aldrig det man kan bruge til noget.

Tror også du kan være ret sikker på, at en sådan tillægsforsikring ikke dækker i tilfælde af indbrændinger.

"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
MJ (udmeldt) Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 16-Januar-2007
Point: 2917
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2007 kl. 20:27
Hvis jeg lige må blande mig, så dækker en tillægsforsikring alt det som indboen ikke dækker hvilket kan være ret så meget!

Alka har fx. en forsikring man kan købe som dækker alt det som en tillægsforsikring normalt dækker. Mener den koster 300 årligt - dvs aldrig mere dyre tillægsforsikringer.

Jeg har en lidt blandet holdning til tillægsforsikring. Jeg har det på min bærbare og den har skaffet mig en ny bærbar som indboen aldrig nogensinde ville have dækket.

Men alt andet.. nej. Kun bærbare computere ville jeg købe til - dem har man jo jævnligt med og skulle den ryge på gulvet så er det pænt træls hvis man ikke er dækket.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu