|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() Sendt: 07-Februar-2007 kl. 07:21 |
Hejsa allesammen. Vil bare lige høre om der er nogen som har erfaring med kalibrering af fladskærm med DVE ? Jeg kan da forstå lidt engelsk, men har hørt at det er meget kompliceret og tidskrævende. Får man en synlig forbedring i forhold til fabriksinstillingen ?? Synes det virker lidt dumt at bruge 250 kr på en dvd , hvis det ikke hjælper synligt. -Morten |
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Du behøver nu ikke at give 250 kr. for DVD´en. Kan fås til ca. en hundrede las (9,08 £) her: http://www.axelmusic.com/productDetails/0647715071026 Har selv prøvet at ordre produktet - fra bestilling til levering gik der 8 dage. Og ja - det kræver lidt af dig selv for at få det optimale ud af produktet. Men udnytter du den optimalt er du godt på vej. Kan helt klart medvirke til at få din skærm kalibreret bare nogenlunde. I hverfald bedre end ingenting. |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Region 2 -- kan jeg afspille den på min sony dvd-afspiller ?? Ja , hvorfor så ikke spare de penge |
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 392 |
![]() |
Region 2 er til vores verdensdel - så ingen problemer. En enkel søgning på Google - og du kan se regionsopdelingen her: http://www.hometheaterinfo.com/dvd3.htm God fornøjelse! |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg DVE til en god 100-mand ! Men hold da fast hvor er det besværligt at bruge den. kræver meget tid og ham Joe Kane snakker godt nok hurtigt Ved sgu ikke om jeg fik ret meget ud af den kalibrering. -Morten |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Den er omstændig.. men vent 14 og prøv igen... og vent yderligere 14 og prøv igen... fortsæt med det indtil du kan grundindstillingerne og ved hvad du skal kigge efter.. før eller siden skal du nok ramme en indstilling som er bedre end udgangspunktet da du fiskede den op af kassen... ved godt det er en ringe trøst nu når du har købt dve men jeg fik den dvd nederst på denne side http://www.imagingscience.com/ i julegave, og den er noget simplere og ligetil at gå til... man kan så diskutere om man syntes man får nok for pengene i forhold til dve.. men nemmere er den..
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |