|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
bitman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 09-Februar-2007 kl. 22:21 |
Elgiganten har i den nyeste reklameavis Toshiba HDE1 til 4989,. |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Jep. De er faktisk også begyndt at have en del film og flere er på vej
![]() |
|
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Ja og I kan roligt investere i herligheden. Den er rigtig god, ingen skuffelser. Og én af de ting jeg godt kan lide, udover de fremragende billeder er, at Toshiba har styr på deres firmware opdateringer. Bare en tilslutning til internettet, Toshiba fortæller hvornår der er opdateringer, og puf.... opdateringerne er på plads. Hvis man ikke vil på nettet med spillen, så sender Toshiba en DVD med opdateringerne. Personligt ville jeg nu nok vælge TC i stedet for Elmuatanten Men 1999.- til jul, det tror jeg nu aldrig den kommer ned på, for fortjenesten, også for Toshiba er næsten lig nul Redigeret af Hother - 09-Februar-2007 kl. 23:19 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan er det lige med HDE1'eren og 720p - nu har jeg desværre "kun" en Philips 42FP9831 - er det ikke noget med at Toshiba'en nedskalerer "dårligt", eller er det en misforståelse? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej bitman - det er mere end end total misforståelse. Den både op- og nedskalere flot. Men hvad vil du nu lige du vil med en nedskalering (under 720p eller lavere)? Jeg vedlægger min "mintest" af spillen. Her beskæftiger jeg mig godt nok ikke med nedskalering, for det er normalt ikke så interessant. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=19616& KW=toshiba+hd+e1 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej pixmania har den til under 3800 lige nu hilsen agger |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Hmmmm ....... Jeg havde nu ellers besluttet mig for at vente på LG's nye dobbelt-format afspiller, men denne pris ser godt nok fristende ud ...... Hmmm ....... El-Gigantens pris ligger for tæt på T.C's til, at man rigtig kan tale om nogen besparelse. |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Jeg vil bare minde om, at Pixmania til trods for hjemmesidens sprog er en fransk og ikke en dansk netbutik. Jeg ved ikke, hvordan deres leveringssikkerhed er nu om dage, men der har tidligere været skrevet en del om dem.
Jeg købte min HD-E1 hos den tyske netbutik medianess.de hvor den koster ca. 3.500 inklusive forsendelse med UPS og kreditkortbetaling. Jeg bestilte forrige fredag og modtog den onsdag. Jeg forstår udmærket hvis man hellere vil bruge en lokal forhandler, men det er dog en markant besparelse og jeg har i hvert fald positive erfaringer med denne forhandler. Desuden medfulgte en demo-tegnefilm samt et HDMI-kabel, som jeg ikke ved om man får med herhjemme. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Vanderlay - jo da, jeg købte min Tosh hos TC, og dér medfulgte både HDMI kabel og den nævnte animations - og "test" film. Det der for mig var vigtigt i valget af forhandler var omfanget af service + det faktum, at TC giver 3 års fuld garanti. Redigeret af Hother - 10-Februar-2007 kl. 13:28 |
|
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Deres levering er som regel ok. Og de sender normalt hurtigt. Det er deres service bagefter der giver anledning til mest kritik. Lange reparationtider, ustabile ved retunering ect. De gange de har været i medierne har man siddet tilbage med det indtryk at de ikke er specielt kundevenlige. Det handler om de 3 s'er: Sælge, sælge og sælge. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg troede egentligt bare at indholdet på skiverne ligger i 1080p - og når det så skal vises på 720p må da der sker en eller anden skalering af outputtet for at det passer til skærmen? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |