|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
drlaadla ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 11-Februar-2007 kl. 14:31 |
Her Her første billder af min media center.Jeg håber der komer flere frem og viser deres media center.
Redigeret af drlaadla - 12-Februar-2007 kl. 18:17 |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Meget informativ præsentation... Du skriver at undertekster virker? Gælder det for DVB-T og kanalerne DR1 og TV2? Altså, hvis disse kanaler viser en serie eller film, så er det med danske undetekster? Redigeret af avh - 11-Februar-2007 kl. 15:02 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
drlaadla ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Ja der kommer undetekster uanset om der køre film eller serie.
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Det er meget interessant, hvis det er tilfældet.... Det skulle altså betyde, at hvis man blot kører MCE Vista i stedet for MCE 2005, så får man undertekster!! (DVB-subtitles) Er du helt sikker på, du kører digitalt, altså kun har de fire danske DVB-T kanaler, herunderunder tegnsprogkanalen? Analog modtagelse i denne forbindelse (undertekster) er uinteressant... Se også denne tråd i dette forum... http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20406& PN=1
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Nu sidder man jo her og savler lidt...
Hvordan med fjernbetjening og den daglige brug? |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej har du prøvet at køre længre hd klip, i feks 1080i og isåfald hvordan kører det så. har prøvet at køre en hd film, king kong i 1080i, på min prescot p43,8, 2giga ram og en asus radeon 800xt grafikkort og der hakker det helt vildt. hilsen agger |
|
![]() |
|
ilumum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
jeg har core2due 1.83 GHz og jeg kan køre 1080p hd film, har the hulk som er kopiet fra en hd-dvd og det køre fint, så jeg tror gerne at han også kan køre den :-)
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Blot fordi en film er kopiet fra et HD-DVD er den ikke nødvendigvis HD. Det kommer an på opløsning og format. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
rapsacdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 636 |
![]() |
hvad står sådan en maskine i? Er det selvbyg eller hvad?? |
|
![]() |
|
ilumum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Status: Offline Point: 43 |
![]() |
den er 1080p
Redigeret af ilumum - 12-Februar-2007 kl. 21:56 |
|
![]() |
|
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() |
Har lige et spørgsmål til dit setup vedr. grafikkortet, hvor du skriver (Waiting Hdmi 1.3). Hvad mener du præcis med det? Jeg vil selv have et grafikkort med hdmi 1.3, så var lige nysgerrig.
Redigeret af smiletime - 12-Februar-2007 kl. 19:04 |
|
![]() |
|
Karlshoj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2006 Status: Offline Point: 522 |
![]() |
Vil gerne garanter at han ikke har tekster på DVB-T i Vista MCE !! Enten kører han analogt eller benytter Hauppauges eget program som understøtter DVB-Subtitles Ellers et meget fint setup, sidder dine diske i RAID? Måske lidt overkill med en 2GB Readyboost.. især med 2GB system RAM og på et MediaCenter, burde ikke effekt have. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |