|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
faroudja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 11-Februar-2007 kl. 17:50 |
Er der nogle af jer der har gode erfaringer med den model.Jeg ville først have haft et Philips men det er jeg gået helt væk fra-man skulle nødig brænde nallerne og købe katten i sække.
Så lad mig høre lidt om denne Sony for jeg syntes at den virker meget tiltalende. |
|
![]() |
|
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() |
Jeg var nede og se det i Fona. Godt nok 46 tommer, der er virkelig godt billede på det. Nu viste de så godt nok også med Blue ray..... |
|
![]() |
|
Magosa ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Jeg har 40" udgaven og jeg meget tilfreds
![]() Redigeret af Magosa - 11-Februar-2007 kl. 23:52 |
|
Sony 40" W-Series
Panasonic DMR-EH65 Onkyo TX-SR605 Qnap TS-201 Gallo Nucleus Micro PS3 Wii |
|
![]() |
|
faroudja ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Mange tak.
Jeg har også læst mange tests af netop denne model og har besluttet at det er denne jeg køber. Redigeret af faroudja - 12-Februar-2007 kl. 05:02 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10590 |
![]() |
Har du nogle links til disse tests. Dem kunne jeg nemlig godt tænke mig at læse. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Tubii ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2006 Status: Offline Point: 71 |
![]() |
![]() |
|
marott ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2007 Status: Offline Point: 9 |
![]() |
CNet har en meget positiv test her: http://reviews.cnet.co.uk/televisions/0,39030219,49285565,00 .htm Mvh. Martin |
|
![]() |
|
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
[QU Hvilket vægbeslag bruger du, og hvad er prisen ?? |
|
TV: " Samsung KS 8005 55"
DVD:" Pana"DMR-EH67 |
|
![]() |
|
øboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
![]() |
Hvilket vægbeslag bruger du, og hvad er prisen ?? |
|
TV: " Samsung KS 8005 55"
DVD:" Pana"DMR-EH67 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Afgør med dig selv, hvad du ser mest; dvd, tv via kabel, analog eller DVB-T. (Hvis du i dag ser tv via antenne på analog tuner, vil DVB-T være en umådelig gevinst ![]() Når du så har fundet ud af det, så prøv om du kan sammenligne med andre modeller under disse forhold. Træf derefter dit valg ![]() Snak med din kone om det og modificér om nødvendigt. Min kone traf faktisk det afgørende valg efter, hvilket tv der så pænest ud i slukket tilstand ![]() Jeg havde intet at tilføje ![]() Prøv også at se nogle plasma, men læg mærke til nogle af de tråde i dette forum vedr. problemer med plasma. De har ellers en forrygende billedkvalitet, men de virker følsomme i drift - lidt ligesom en væddeløbshest: Den performer godt, men den skal nurses og er meget labil ![]() Venligst ^_^ Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |