|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |
Vinther ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
![]() Sendt: 12-Februar-2007 kl. 19:52 |
Hejsa! Som overskriften antyder vil jeg gerne hører jeres kommentar angående de "bedste" fladskærme, som findes på markedet (herunder de modeller, som kommer inden sommeren 2007). Jeg har tilladt mig at starte denne tråd op ud fra følgende 3 prisklasser: |
|
![]() |
|
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Drop Samsung. Deres M-serie er ok, men ikke til prisen.
Hvis du vil ha et rigtigt godt LCD er det NAD du skal ha. http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/NAD_D V102HD2_LCD_TV_Soelv.htm Ellers er der altid Pioneer' Elite http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/album/compare/0, ,2076_310069729,00.html Nu kommer der snart nye Panasonic modeller og de er vist værd at vente på. 1080p modeller i maj/juni og nye fra Pioneer til sommer/efterår, med en vanvittig kontrast. Som de selv siger, så har de revolutioneret PDP. Der er også NEC 42XR4, Sharp, Hitachi 9700 og et par andre... Pioneer bruger vist NEC paneler, så vidt jeg husker.. Redigeret af Riot - 12-Februar-2007 kl. 20:50 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
Pioneer Elite er til det amerikanske marked.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Altså I må rimeligt meget undskylde begge to. Hvem I alverden har bildt Jer ind, at Samsung ikke kan vise ordentlige kvalitetsbilleder. Hvad bygger I de udtalelser på? Jeg ved da godt at det er en populær udtalelse som I begge kommer med, men disse bygger altså ikke på realiteter. Det er stort set kun i dette forum at disse negative udtalelser er in. Bevares Samsung har haft problemer - nøjagtig ligesom stort set alle andre mærker. Prøv at være lidt seriøse |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Riot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Hehe.. Jamen dog jamen dog. Samsung leverer ok billeder. Men det er lige det at, for mit vedkommende, skal der ikke stå et TV som er pænt at kigge på, når det er slukket, men også når jeg ser dystre horror-film osv. Og der er Samsung bare ikke med... Lissom et par andre.
Smag og behag?! ![]() Og lige en edit, for har skam set talrige Samsung TV, de suttede alle sammen. Også PDP serien. Pixeleringer ved DVD-afspilning, vel at mærke en god Denon model, og det er bare ikke acceptabelt. At folk vil bruge 15-25 kg på det skidt fatter jeg ikke. Så har man for mange penge eller er ligeglad med hvad de bruges til. Eller måske var det bare det man faldt for på givne tidspunkt? Pga pris i forhold til konkurrenter, design? Måske fordi man ikke havde tjekket hele markedet? Og den tjeneste synes jeg klart man skal gøre sig selv... Redigeret af Riot - 12-Februar-2007 kl. 21:10 |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Hvorfor er det, at bare fordi man har et tv af et bestemt mærke så skal man absolut forsvare det?? Jeg er sindsygt træt af pana-folk der ikke kan klare andet end pana og pioneer-folk, der råber pioneer hele tiden. Det er fint nok, at man er tilfreds med det man har købt, men så behøver man heller ikke gøre mere ud af det. Samsung har sikkert lavet udemærkede tv (nu er dit jo også plasma Hother Der er jo aldrig nogen, der vil indrømme at det tv de har på væggen, der har kostet en formue er noget være lort, så drop det nu. Tak P.S. Nu gider jeg ikke høre nogen Matsui-ejere råbe op om, at det er et godt billede til prisen! |
|
![]() |
|
Langemor84 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-December-2005 Status: Offline Point: 708 |
![]() |
>Vinther For at svare på dit spørgsmål, så har alle de mærker du nævner lavet gode skærme, så tag ud og kig på de forskellige topmodeller og fin det der passer dig bedst. Et par af dem jeg for tiden synes er interessante er: Sharp XD1 Hitachi LD9700 LG LB2RF De er alle LCD. Hvad ang. plasma er der ikke kommet så mange interessante modeller for nylig (siden PV60 og 427, der efterhånden er old-news) |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Jamen jeg siger ikke, at hvis jeg i dag skulle vælge nyt TV ville jeg ikke med sikkerhed gå ud og vælge Samsung. Jeg ville vælge det som jeg synes jeg fik mest for, i forhold til de penge jeg ville ofre på sagen. Jeg er da bedøvende ligeglad med hvad folk vælger. Men automatisk at fravælge et eller andet pga hvad der er in, det ville jeg ikke gøre. Jeg ville da ikke automatisk fravælge PIO pga slanger m.v., og Philips pga af en masse fejl og bøvl, eller Pana pga af burn in problemer. Det som det vel drejer sig om, er vel at få det man synes bedst om, og det kræver et udvalg. Og nej langemor - beklager jeg har ikke en lort hængene på væggen som har kostet en formue - det lader jeg andre om. Tror du virkelig at jeg ville investere i HD selector og HD afspiller hvis jeg ikke synes at mit TV var værd at benytte disse anlæg til. Og blot til orientering, der er ikke nogen der bestemmer hvad jeg skal skrive tænke eller mene. Det jeg efterlyste var lidt seriøse indlæg i stedet for det ofte brugte vrøvl Og så tilbage til spørgsmålet. Hitachi kommer med nogle ret interessante plasma tv, inden så længe. Desværre kommer disse nok først til USA, og sikkert først her til efteråret. Disse kommer som full HD, og i en lidt billigere udgave med 1080i. Dem ville jeg nok vente og se nærmere på. Begge modeller kommer i 37´og i 42´. Redigeret af Hother - 12-Februar-2007 kl. 21:59 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
Hej Riot! Må give Hother ret...lige så snart man siger Samsung på dette forum (både lcd og plasma) fyger det med rådne tomater...!!! Hvorfor er det blevet sådan?? Det er faktisk kun på dette forum at det forholder sig således..!! Mystisk! Så dårlig medfart får produkterne altså ikke andre steder. Vi andre fremhæver sq da ikke alle de åbenlyse svagheder der er ved en plasma, det være sig Pio eller Panasonic hver gang der stilles spørgsmål til disse..!! Hvis du viste bare lidt om Samsungs produkter ville du ikke anbefale M serien (meget tvivlsom 100Hz teknologi) men derimod N-serien som er et rigtigt godt produkt!
Redigeret af Pede8000 - 12-Februar-2007 kl. 23:13 |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
Noget af det bedste fra JVC er nok LT-37M70 og LT-46Z70. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
50PX600E er nok det bedste kommercielle TV lavet til dato alt taget i betragtning. Bare min mening ...
|
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
|
![]() |
|
![]() |
>Nextgeneration Var det en joke? Hvis ikke: "I rest my case" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |