|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
t_zak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 17-Februar-2007 kl. 14:05 |
Hej, Er på ventelisten til at modtage Sharp's 37'', men har I dag læst anmeldelsen af fjernsynet i What-Hifi (marts). De giver det 3 ud af 5 stjerner og de er absolut ikke imponeret. Dårlig DVD kvalitet samt billeder med høj aktivitet (fodbold) er ikke imponerende i deres øjne... De anbefaler Pan TH-37PX60 som et bedre alternativ, på trods af at det ikke kører fuld HD. Jeg er stor fan af What-Hifi og har haft stor glæde af deres blad gennem mange år. Derfor er jeg nu helt forvirret og begynder at få kolde fødder.... |
|
![]() |
|
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
hey hvad er adressen, kunne godt tænke mig at læse testen kigger selv lidt efter tv, meeen er nok mest tilbøjelig til at vente , da jeg mener der går oget tid før man kan få udbytte af et hd tv
|
|
![]() |
|
t_zak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Artikel findes ikke på nettet desværre - findes kun i det "fysiske" blad. Har ellers set fjernsynet i HifiKlubben flere gange og synes det har et fantastisk billede. Det forvirrer mig bare totalt når et så respekteret blad som What-Hifi giver en så middelmådig karakter. |
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Kan du ikke prøve, at beskrive lidt mere detaljeret om hvad det er der trække tvét ned på 3 stjerner? Øhh - hvorfor anbefaler et plasma når de tester et lcd? |
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Anmelderen er sikkert en plasmafan herinde fra i forklædning Spøg tilside - i virkeligheden er det jo fuldstændig ligegyldigt hvad en anmelder i what Hifi skriver - andre anmeldere skriver noget andet, og i sidste ende er de alle farvede af personlige preferencer o.lign. Nøjagtigt som når man spørger herinde og får 50 forskellige meninger. Det det handler om er hvad DU syntes, det er dig der skal betale, dig der skal se på det og dig der skal være tilfreds. Sharp er LCD pana PV60 er plasma - de har hver deres fordele og ulemper som er beskrevet herinde tonsvis af gange. eksempelvis her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20809& PN=1&TPN=500 Afhængig af hvad man kigger efter vil der være forskellige vindere. Man skal aldrig købe noget efter hvad man læser hverken i anmeldelser eller herinde, brug istedet disse fora til at finde nogen interessante emner i din søgen, eller få svar på konkrete spørgsmål, og gå derefter ud og kig på dem og sammenlign live, og vælg det DU er tilfreds med.
Redigeret af spawn - 17-Februar-2007 kl. 18:59 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
hesselballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Århus N Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Ja netop - det giver jo ikke noget billede af kvaliteterne på XD1 når de konkluderer at PX60 (plasma) er bedre? Når een anmelder en jazzkoncert kan een jo ikke sige at rock er bedre?
|
|
De dumme er ikke for kloge.
|
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Af alle de LCD jeg har set (ikke så mange igen, men dem HK har) der står Sharp betydeligt bedre end de andre, og dyrere modeller. At de anbefaler PV60 er vel bare fordi det ifølge dem (og jeg er enig) giver et bedre billede? |
|
![]() |
|
![]() |
Uddrag fra artikel:"...Spin a dark DVD like The Corpse Bride, and there are signs of noise, and a touch of grain. Turn your attention to Superman Returns and the fast-motion sequenses introduce colour blocking and stuttering. Watch football and the SD1E struggles to track the ball, making it look more like a meteor with a vapour trail...." Mht HD kvalitet mener de at den er gennemsnitlig - ligeledes er lyden som man kan forvente. Jeg mener egentlig ikke at What-Hifi er mere plasma freaks end LCD - tværtimod er de normalt ganske objektive i mine øjne. De anbefaler blot to alternativer til XD1E som er Pan 37PW60 og Sony 40W2000, hvor de mener man for mere for pengene. Jeg kunne aldrig drømme om at købe hifi uden at teste det med mine egne øre/øjne - jeg bruger what-hifi til at hjælpe mig med min shortlist. Og de har endnu ikke fejlet, synes jeg. Derfor er det for mig ganske overraskende at de ikke er så begejstret for XD1E som jeg er.
|
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
t_zak, ifølge dit uddrag fra artiklen skriver du SD1E og det er såvidt jeg ved et andet panel end i XD1E |
|
![]() |
|
Tortex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Status: Offline Point: 144 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ups - undskyld - en mindre skrivefejl. Der er naturligvis tale om XD1E serien. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |