recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af kapacitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketValg af kapacitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af kapacitet
    Sendt: 26-Februar-2007 kl. 18:52
Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig en bærbar afspiller, men jeg er lidt i tvivl om hvor meget kapacitet den skal have? Kan I komme med nogle gode råd om hvordan jeg kan træffe dette valg?

Jeg tror at valget falder på en iAUDIO U3, men på trods af at den kan afspille videoklip tvivler jeg på at det bliver noget jeg kommer til at bruge ret meget eftersom skærmen er forholdsvis lille (160x128). Den findes, så vidt jeg ved, i 3 varianter med 1GiB, 2GiB eller 4GiB hukommelse, men det er her jeg er kommet i tvivl om hvad jeg skal vælge.
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2007 kl. 23:04
Jeg har endnu aldrig haft en afspiller der havde for meget kapacitet....
Til top
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2006
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2007 kl. 15:11

Czesc zagadka

du kan bare købe en Cowon2 fra iAudio, den med 20 eller 30 GB. den har en flot 4" skærm m.m. du kan se den på iAudios hjemmeside; den købte jeg i Fona for 1995 kr. for snart 2 mdr. siden.

kopalszczak

Til top
Zagadka Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2007 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af kopalszczak kopalszczak skrev:

Czesc zagadka

du kan bare købe en Cowon2 fra iAudio, den med 20 eller 30 GB. den har en flot 4" skærm m.m. du kan se den på iAudios hjemmeside; den købte jeg i Fona for 1995 kr. for snart 2 mdr. siden.

kopalszczak

På baggrund af hvad du skriver kan det ikke med sikkerhed udledes hvad for en model du taler om.

Jeg gætter på at det kunne være en A2, som ikke kun er en musik afspiller men også både kan optage og afspille video. Den koster dog noget mere end de 1995 kr. som du skriver, den koster ca. 3000 kr.

Alternativt kunne det være en D2, den passer bedre til pris men har ikke en kapacitet på 20 eller 30 GB og kun en 2,5" skærm. D2 har den store fordel at den understøtter SD kort til udvidelse af hukommelsen, men du kan stadig ikke nå de 20 GB du skriver om.
Til top
kopalszczak Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2006
Point: 44
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2007 kl. 16:15
det er en A2
Til top

Besvar Besvar