|
Mangler Firefly episode nr. 8 fra 26/2 |
Besvar |
Forfatter | |
JohnBorgbjerg
Ny bruger Oprettet: 25-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Emne: Mangler Firefly episode nr. 8 fra 26/2 Sendt: 03-Marts-2007 kl. 14:43 |
Hej, Jeg har været på ferie og havde sat min DVD optager til at optage Firefly episode 8 kl. 03.40 mandag morgen den 26. februar. Havde samtidig slukket for antennen :-( Er der en der kan hjælpe mig med at få fat i episode 8 da jeg nu mangler den ? |
|
Med venlig hilsen
John Borgbjerg |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Sendt: 03-Marts-2007 kl. 22:08 |
Jeps. Ti gange bedre kvalitet og anamorfisk widescreen
|
|
JohnBorgbjerg
Ny bruger Oprettet: 25-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 04-Marts-2007 kl. 11:25 |
Hej, Ja jeg ved godt, at den kan købes i original og den pris du angiver i linket e rogså ok. Men når jeg nu har optaget de første 7 afsnit og optager de følgende er det jo lidt tåbeligt at skulle købe hele serien fordi jeg har dummet mig og mangler et afsnit Men ellers tak for hjælpen |
|
Med venlig hilsen
John Borgbjerg |
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Sendt: 04-Marts-2007 kl. 12:03 |
Der er heller ikke danske undertekster på. Jeg mener nu at den godt kan fås med danske undertekster.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
alpinestar
Bruger Oprettet: 13-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
Sendt: 28-Marts-2007 kl. 11:30 |
Hey
Jeg har hele firefly serien liggende, som du gerne må købebilligt! Evt bytte med andre film. Er 99% sikker på der er danske undertekster på. Send en PM Morten |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |