|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tbonde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 06-Marts-2007 kl. 19:39 |
Jeg står og skal have en TV til omkring 5-7000 kr.
Jeg har kigget lidt på Samsung LE32R32B og Philips 5531D i samme prisklasse. Men Toshibas 32WL66Z lyder meget billigt. Nogen der har erfaringer med det? http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=& emne=visprodukt&Gruppenr=Toshiba%2032%20WL&ID_infosi de=6761012 Skal mest bruges til TV over analog eller Selector, en smule DVD og sikkert ikke meget PC tilslutning. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Prøv at se "BrianJVC"s svar i dette emne. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21463& PN=1&TPN=500 Måske er det også noget for dig. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
tbonde ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Ja, det er også godt ud.
Lige nu hælder jeg mest til Toshiba. Det ligger lige omkring 6700 + 500 til ophæng. Jeg tror at jeg kigger ind i TP senere på dagen. |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Toshiba 32WL66Z ... kan eks. fås i Tyskland til meget få penge...
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Ja klart nok, selvfølgelig skal du ud og kigge, inden du bestemmer dig. Men du skal så også lige have i tankerne, at en af grundene til at Toshiba'en efterhånden er så langt nede i pris, som den jo faktisk er... Det skyldes jo nok at den er ved at være en "gammel" model, og at afløseren jo faktisk er kommet = 32WL68. (JVC - modellen er jo en helt ny, der lige er kommet.) Nå men, Toshiba'en er da afgjort stadig en lækker skærm, ingen tvivl om det. Nå men held og lykke med dit valg. Redigeret af Pokerface - 07-Marts-2007 kl. 12:47 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |