|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mulleboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2005 Status: Offline Point: 93 |
![]() Sendt: 23-Marts-2007 kl. 20:07 |
Hej, har fået "forhandlet" mig til denne pris på PX70. Hva siger i - er det ok ? Eller er i kommet meget lavere ned rundt omkring ? Jeg glæder mig til onsdag vh. Morten |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Kig i denne tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22094
Redigeret af Sandal - 23-Marts-2007 kl. 20:34 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
der er en enkelt herinde, der har fået det til 10500. Så 11000 er da helt okay... En enkelt, hvad jeg kender til har købt 42 til 12200... Men tlk med dit tv. Og når du får tv´et hjem og ser billedet, tror jeg, at du tænker, at de 11k er givet rigtig godt ud.
Af de der har fået px´et hjem har givet det meget ros herinde... |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |