|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 26-Marts-2007 kl. 18:01 |
||||
Hej allesammen. Er der nogen af jer der har erfaring med Toshiba 32WLG66P, som sælges for 6199,- hos Pixmania for tiden? Specielt er jeg interesseret i om den kan vise danske DVB-T undertekster fra både DR1 og TV2 Jeg har fulgt nogle tråde, men synes ikke jeg har fået endegyldigt svar. Hvad kan man ellers købe med digital tuner der virker? /Lars |
|||||
![]() |
|||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||
Panasonic PX 70 virker med DVB Subs. |
|||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||
![]() |
|||||
Casp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
||||
Tak. Men syntes lige at Toshibaen passede i størrelse og penge. Ellers kigger jeg på PX'en
|
|||||
![]() |
|||||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||||
Overvejer selv denne her: http://www.toshiba.de/consumer/content/defaultid1_1_id2_2_id 3_175.aspx Den skulle være afløseren 66 modellen og har ligeledes DVB-T jeg kan dog heller ikke finde ud af om den understøtter danske undertekster. Kan købes for < 6000 kr. inkl. fragt ved digitalo.de og man kan betales med Visa. Har Toshiba ikke en dansk hjemmeside hvor man kan se deres TV ??? Redigeret af Ullum - 27-Marts-2007 kl. 11:40 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Nej. Jeg har ringet til Toshiba, som siger de kun sælger pc, printer mm. i DK - ikke tv. Hvor pokker mon man så kan få at vide om danske undertekster virker - Come on.... der må være nogen i dette forum!!!! /Lars |
|||||
![]() |
|||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||||
Så må det være en rimelig antagelse at DVB Subs ikke understøttes. |
|||||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jo, men på Compumail står der: Bemærk venligst: Den digitale tuner i vore LCD- og Plasma TV understøtter ikke undertekster fra det danske digitale net. MEN det virker som om det er en standard-plamamse de bare skriver for at sikre sig mod problemer. I en tråd her omtales 47" i samme serie som værende i stand til undertekster:
Ifølge denne tråd hos recordere.dk understøtter 47WLG danske undertekster : http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13114& KW=47wlg&PN=0&TPN=3 /Lars |
|||||
![]() |
|||||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||||
Jeg har fået at vide fra Tape Connection at de nuværende Toshiba modeller understøtter danske undertekster - dvs. at WLG66 også burde gøre det. TC får de nye C3000 - C3030 på lager i april måned - pris endnu ukendt. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Tak for info - det er rart at nogen ved noget. Har også lige selv fået et svar fra Zaragon her i forummet: Jeg kan ikke forestille mig, at det IKKE skulle virke... modellerne som sådan er ens på den tekniske side, går jeg stærkt ud fra - især hvad angår den digitale tuner - ok, 47" havde full hd opløsning 1920x1080, men det har jo intet med dvb-t at gøre. Mit bud vil helt klart være, at du ikke behøver frygte noget, hvad manglende undertekster skulle angå. ---------------------------------------------------- Har du nogen ide om de store forskelle mellem 66, 68 og 3000 modellerne? Jeg synes der er meget stor prisforskel mellem 66 og 68. /Lars
|
|||||
![]() |
|||||
Michael Thisted ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
||||
Jeg har modellen med "S" til sidst (ved ikke rigtigt hvad forskellen er). Det er rigtigt at der står den ikke understøtter Dk undertekst, men til min glædelige overraskelse virker det uden problemer. Både DR1, DR2 og TV2 er med DK undertekster. Suværent tv btw :D Redigeret af Michael Thisted - 30-Marts-2007 kl. 10:18 |
|||||
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP SONY UBPX700B 4K NVIDIA SHIELD 2017 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
[
[/QUOTE] Jeg har modellen med "S" til sidst (ved ikke rigtigt hvad forskellen er). Det er rigtigt at der står den ikke understøtter Dk undertekst, men til min glædelige overraskelse virker det uden problemer. Både DR1, DR2 og TV2 er med DK undertekster. Suværent tv btw :D [/QUOTE] HURRRAAAAAHHH - dejligt. Så er det bare at komme i gang. (hvis da ikke lige man skal vente og se på den nye 3030 model???) Mon ikke det sidste bogstav P eller S er noget med farven?? Tak for svaret.... /Lars |
|||||
![]() |
|||||
Michael Thisted ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
||||
Jo tror det er noget med farven. Du vil ikke fortryde dit køb... det er et skidegodt tv |
|||||
SAMSUNG UE55JU7005 UHD
SONY STRDN1080 SURROUND CUSTOM 7.1 ATMOS SETUP SONY UBPX700B 4K NVIDIA SHIELD 2017 |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |