|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() Sendt: 01-April-2007 kl. 22:24 |
|
Jeg er ret sikker på at man kan bruge den digítale tuner i px70, uden at skærmen er tændt. Effektforbruget er nemlig opgivet for tændt og slukket fjernsyn, og for hvis det kun er DVB tuneren der er tændt Jeg vil bruge det til at sende signalet til min harddiskoptager, det giver nemlig et bedre signal. Det kan sagtens lade sig gøre hvis skærmen er tændt, men kan det også lade sig gøre uden tændt skærm? Redigeret af JimmyS - 01-April-2007 kl. 22:25 |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Tror jeg næppe. For at det kan lade sig gøre skal der være en udgang der er aktiv og det er der jo ingen der er når tv'et er slukket. At der er et opgivet et lavere forbrug med dvb tuneren kan være fordi dvb tunere generelt bruger mindre strøm end en analog. |
||
![]() |
||
JimmyS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 168 |
![]() |
|
Så forklar mig hvorfor der i spec. står: Effektforbrug : 0,7 W i standbyindstilling, uden DVB optagelse. Effektforbrug : 20 W i standbyindstilling med DVB optagelse. Effektforbrug : 270W ved normal anvendelse. Det lugter da langt væk af at fjernsynet står standby, men kan bruges som tuner til DVB optagelse. |
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Kan jeg ikke forklare dig, men forklar mig så hvordan du vil kunne skifte kanal eller sende noget videre fra tv'et når det er slukket?? Som der står der, så tyder det på at man kan programere tv'et til at tænde eller noget. Når nu der står _optagelse_ Redigeret af bibihest - 01-April-2007 kl. 22:40 |
||
![]() |
||
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Man kan godt optage via digitaltuneren i tv'et, også selvom man slukker tv'et (hvis man slukker tv'et blinker dioden foran på tv'et.) Man trykker blot på direct tv rec på fjernbetjeningen mens man står på DVB-T kanalen man vil optage fra. Kræver man har en dvd/hdd optager som understøtter Qlink |
||
Panasonic Center Radio/TV - www.crtv.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er jo derfor jeg spørger... Jeg kan ikke forklare det... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det gør min philips harddiskoptager så nok ikke, medmindre jeg gør noget forkert. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den skriver funktion ikke tilgængelig hvis jeg prøver.... |
||
![]() |
||
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|
Qlink er opsat til AV2 stikket på tv'et som standard (så brug av2 stikket) På en Panasonic dvd/hdd optager skal den side i av1 stikket ((tv)den man normalt bruger til udgang) men ved ikke om det virker med en Philips Redigeret af claus - crtv.dk - 01-April-2007 kl. 23:01 |
||
Panasonic Center Radio/TV - www.crtv.dk
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ser desværre ikke ud til det... Jeg kan sagtens bruge philips til at optage, men jeg kan ikke slukke fjernsynet uden også at slukke den indbyggede dvb tuner. Er der ikke en anden måde? |
||
![]() |
||
Karin på job ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
|
Jeg kan optage fra den digitale tuner på mit Pio 436XDE, med skærmen slukket. Jeg sætter timer i fjernsynet (den digitale tuner) til en bestemt udsendelse, og har sat output til altid at vises på scart. Så kan jeg slukke for skærmen uden problemer. |
||
Tilfreds ejer af:
Pioneer PDP-436XDE - Pioneer DVR-920H - Pioneer DVR-530H - Pioneer DVR-545HX - Marantz SR5400 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for input, et må jeg undersøge om panasonicen også kan |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |