|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Daddy ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-April-2007 kl. 22:17 |
Hej! Jej har brugt en del tid på at finde mig et passende TV. Jeg har fundet frem til følgende 3 : Philips 37/42PF9731D, Samsung LE40M91B eller Samsung LE40F71B. Er der nogen der har nogle gode råd om disse valg? (tak) Med venlig hilsen Allan |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Welkommen til. Hvis du læser på forsiden af denne hjemmeside kan du læse en del om Philips 37PF9731D og når du har læst det køber du nok ikke dette tv, 42" i PF9731D skulle være ok. Samsung's M91B er der vist ikke mange der prøvet endnu jeg har ikke læst nogle test endnu, ang. LE40F71B vil jeg vælge M71B det har godt nok ikke 1920x1080P men er et bedre tv og de 1080P kan ikke bruges til meget på et 40" tv. Selv på et 50" tv skal du ikke mere end 1 m fra det før du ikke kan selv forskel på 1080P og 720P. |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Axel F ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 89 |
![]() |
Jeg er selv i samme situation som dig, er også på udkig efter en ny skærm. Jeg har også haft kig på PF9731D, men efter at have læst om alle de problemer andre har haft med denne model, skal jeg ikke nyde noget. Men har fulgt med på denne side http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21865& PN=1 og er blevet overbevist om at denne skærm er et godt køb (Panasonic PX70). Men prøv at tjekke denne side ud jeg har linket til, og se om du bliver klogere held og lykke |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
'Axel F' giver det gode råd: PX70!
Det er sikkert godt ![]() Kig dog selv på forskellen mellem plasma og LCD. Du kan kun finde inspiration her i forummet. Du skal selvfølgelig læse specs og alt det dér, men du skal se det kommende tv i drift ![]() ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |