|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 15-April-2007 kl. 13:38 |
Hej Jeg er ny her. Jeg har kigget lidt rundt i forumet og kan se der er mange der har en del forstand på A/V udstyr her Redigeret af jcoop - 15-April-2007 kl. 13:39 |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvad skal skærmen bruges til? TV, DVD, Videospil, PC? Endvidere bør du læse følgende blog, før du tager stilling til om Full-HD er nødvendigt på din skærm: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1153 Redigeret af Sandal - 15-April-2007 kl. 13:47 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Den skal bruges til alt du nævner der. Jeg er endvidere i tvivl om 42" er nok når jeg skal se film, har projekter til det nu, som jeg så vil pensionere.
|
|
![]() |
|
![]() |
Eller hva med "fælleskøbet" hvor man kan købe et 50" Panasonic, ville det være en bedre handel?
|
|
![]() |
|
Hygom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Ja. Det ville jeg gøre hvis jeg var dig. Altså 50" Pana. Har selv lige bestilt 42".
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |