recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS3 og samsung game mode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS3 og samsung game mode

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: PS3 og samsung game mode
    Sendt: 18-Maj-2007 kl. 22:01

Jeg har fået fortalt af en butiksekspedient at der har været omtalt problemer med ps3 og samsungs lcd skærme med game mode herinde i forummet, men jeg kan ikke umiddelbart finde det. Er der nogen der kender noget til eventuelle problemer. Det er særligt de nye R8 og M8 serier jeg er interesseret i.

Til top
Tubii Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Oktober-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2007 kl. 22:13
Oprindeligt skrevet af kkt21 kkt21 skrev:

Jeg har fået fortalt af en butiksekspedient at der har været omtalt problemer med ps3 og samsungs lcd skærme med game mode herinde i forummet, men jeg kan ikke umiddelbart finde det. Er der nogen der kender noget til eventuelle problemer. Det er særligt de nye R8 og M8 serier jeg er interesseret i.

Tjaa jeg har da det slået til når jeg spiller ps3 på min m87, så ved ikke hvad problemet er, men har dog heller ikke lagt mærke til nogen super ændring når jeg skifter til gamemode.

Til top
kkt21 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2007
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2007 kl. 22:34

ok, det lyder jo godt. Kan du se nogen væsentlig forskel på 720p og 1080p. Det siges jo at man ikke kan men jeg er lidt i tvivl om der måske er forkel på om det er film eller ps3 spil.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2007 kl. 22:44

Hej Alle

Game mode er vist heller ikke noget specielt som sådan. Efter sigende er det bare et "user setup" hvor diverse filtre og billedbehandling er slået fra.

Men det er selvfølgelig smart nok, at man hurtigt kan skifte frem og tilbage imellem TV-mode (med diverse billednehandling aktivt) og Game-mode (med et mere skrabet setup).

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2007 kl. 23:59
Til top