|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
![]() Sendt: 22-Maj-2007 kl. 19:39 |
Jeg har lige pakket min spritnye HD-DVD drev op, men der ligger ingen cd med software som manualen siger man skal installere før man sætter den til. Jeg har kigget xbox.com og microsoft.com igennem uden at have fundet en løsning
![]() Er der nogen som kan hjælpe? Evt. tage et image af deres egen cd-ckive med softwaren, jeg har en ftp server som det kan oploades til hvis det er. Pls pls pls ![]() |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Hej Uffidon! Her er et link til dl af software: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360hddvdplayer/down load.htm Bare ned på en cd-r og derefter i hd-drevet!! Trip trap træsko og du er kørende |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Du er ikke den eneste... Jeg har også lige købt HD-DVD drevet, og jeg undrede mig faktisk også over den manglende CD eftersom den er nævnt i manualen. Men jeg skal kun bruge det som PC drev (fjernbetjening m.v. er slet ikke pakket ud), så jeg fulgte aldrig op på sagen... |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Pede8000: Tak for hjælpen, jeg havde set det link, men troede bare det var en firmware update af drevet. Men nu virker alt perfekt tak!!
JesperLund: Ja det er da mystisk det ikke har styr på det, der er nok en hel sending hvor cd'en mangler? |
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
No problem, tillykke med købet!! Har du nogen gode film? Sender de stadig King-Kong med som demo? Hvis du vil prale overfor drengene, skulle du købe Planet Earth HD-DVD!!! Den er super flot!!!
![]() |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
![]() |
Min biltossede lillebror har krævet at jeg skaffer 2 Fast 2 Furious så den er i ordre sammen med Children of Men, Chronicles of Riddick og Casablanca.
Jeg har aldrig set Chronicles of Riddick så den glæder jeg mig til. og Casablanca er jo en klassiker som jeg godt nok har på dvd, men vil gerne se om der er noget at hente på HDDVD |
|
![]() |
|
![]() |
Hov jeg glemte helt: nej ingen King Kong film som demo i min pakke desværre, er den god (billedekvaliteten altså)?
|
|
![]() |
|
![]() |
Pede8000 hvor har du købt "Planet Earth"?? Jeg kan kun finde den til 45 pund plus porto på nogle engelske sites.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg købte hos Axelmusic.com, tror jeg gav 469,- incl forsendelse. De sender fra Europa så der er ingen fare for "told".. Jeg plejer at bestille en hd-dvd af gangen fra USA (bla. Amazon.com) og er ikke blevet "snuppet" endnu- 7-9-13.. Har lige modtaget Antartica Dreaming derfra! Casablanca er også min favorit!!! Den er bare flot!! King Kong var vist desværre kun med i de første sendinger! Den er faktisk utroligt flot, men film som sådan er ikke noget at råbe hurra for, syns jeg! 2 fast 2 furious skulle have nogen seje interaktive funktioner!! Har lige fået The Getaway m Steve McQueen.. Det er sq imponerende hvor godt de gamle Warner titler ser ud i High Def...!! Redigeret af Pede8000 - 22-Maj-2007 kl. 23:08 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Var inde og se efter Planet Earth på Axelmusic.com, men så kun en Region 1 version, den kan jeg vel ikke bruge? og en R2 version kan jeg ikke finde på Axelmusic.dk, men ok jeg bestiller den nok bare i UK, det ser ud til at være nogenlunde den pris du har givet.
Iøvrigt er jeg helt enig med dig i din betragtning om King Kong, ikke lige en film som jeg er vild med, men jeg blev tvunget ind og se den i biffen af konen ![]() Redigeret af uffidon - 22-Maj-2007 kl. 23:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Mystisk, kiggede lige på wiki og ser at hd dvd ikke har region låse, det er da fedt, men så forstår jeg bare ikke at Axelmusic.com har Planet Earth angivet som en R1 film...
Nå men så kan jeg vel bare bestille alle de HD DVD film jeg kan finde overalt i verden og ikke bekymre mig om regioner ![]() Redigeret af uffidon - 22-Maj-2007 kl. 23:58 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeps, nemli, bare tøm Visa kortet, HD-DVD er IKKE reg. kodet. God fornøjelse.... Jeg syns jeg bruger LIDT for meget...hehe!!
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |