|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JezzzJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 24-Maj-2007 kl. 08:17 |
|
Er der nogen der ved hvad forskellen er på R71 og R70 udover designet (hvis forskellen da ikke bare ligger i designet)? Er det samme DynaPiX generation? Er der andre forskelle? Jeg har ikke kunnet finde noget info på nettet og har kun kunnet finde info om R70 fra JVC på deres Finske hjemmeside!
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej. Det står nu ellers skrevet mange gange herinde i div. tråde på Recordere.dk. "R70" er den gamle model fra år 2005, og "R71" er den nye, som kom i efteråret 2006. "R71" fik nyt panel m. bl.a. bedre synsvinkel, og så en ny opdateret software... Deriblandt jo nok også ny DynaPix, ku' jeg tænke mig. Det er de væsentligste forskelle. "R70" er på tilbud lige nu, (nok for at få de sidste solgt ku' jeg tænke mig) og hos www.godpris.dk kan 32" fås til for kun 4999 kr. leveret. Redigeret af Pokerface - 24-Maj-2007 kl. 08:45 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
LT-32R71 er med nyeste billedteknologi Dynapix HD, hvor R70 ikke udnytter vores billedteknologi ved HD-signaler, den kører Dynapix 5.0 som ikke har datakraft til HD håndtering.
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
JezzzJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Jeg søgte lidt rundt, men kunne ikke lige finde noget. Mange tak for det grundige svar! |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Er R71 mon lige så god som X70?....Den er jo nyere forstår jeg. Sys det er totalt umuligt at finde rundt i deres modeller lrev
|
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
R70 er den gamle model, erstattet af R71. X70 er et trin op med samme billedteknologi, men med 2 x HDMI samt MaxxBass lydsystem, og et helt andet design, med skjulte højttalere. |
||
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Okay. Rent billedmæssigt er R71 fuldt ud lige så god som X70? lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vil det sige at billedkvaliteten på R71 og R70 er sammenlignelig så længe man ser analogt TV og almindelig DVD? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Mener du ikke "A70" i stedet for "R70"? |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Næææ, jeg mente "R70"... Men de er åbenbart ved at være væk nu, for det var kun så sent som i sidste uge, at flere skrev om, at de havde købt den til kun 4999 kr. hos bl.a. Godpris og Wupti. Men jeg kan godt se, at de ikke mere er med i deres viste udvalg... Og at de nu, begge to har "A70" til samme pris i stedet for. Redigeret af Pokerface - 24-Maj-2007 kl. 16:19 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |