|
Nye kort til JVC KV-PX70 ? |
Besvar |
Forfatter | |
oz1mis
Bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Emne: Nye kort til JVC KV-PX70 ? Sendt: 22-Juni-2007 kl. 12:42 |
Et spørgsmål efter mine første par uger med min JVC KV-PX70 er hvornår, hvordan og hvorfor det er nødvendigt at købe nye kort, og hvad det så kommer til at koste. Hvornår, da det indlagte kort er temmelig gammelt også i forhold til www.navteq.com map-reporter kortet som det er et uddrag af? Hvordan, da KV-PX70 ikke kan vælges på www.navteq.com hjemmesiden og man derfor ikke kan købe nye kort til den (ihvertfald ikke endnu)? Hvorfor får jeg lyst til at opdatere kort på en spritny navigator - burde de indlagte kort ikke være de nyeste ? Hvis en opdatering over danmark kan købes selvstændigt bliver den formentlig ikke så dyr, men hele europa til en anden JVC-model koster 189 euro. Det er da godt nok et lidt dyrt tilkøb... Har I nogle bud på mine spørgsmål ? - og for lige at sætte det på plads så er jeg tilfreds med navigatoren, men synes nok at kortene kunne være nyere end dem i min gamle Tomtom 5. /Michael |
|
Karsten B
Ny bruger Oprettet: 30-August-2007 Status: Offline Point: 1 |
Sendt: 30-August-2007 kl. 17:07 |
Hej Michael Jeg er som du skuffet over kvaliteten af det kort, der er i navigatoren, men der er samtidig en anden ting jeg har konstateret - i øvrigt utallige gange - nemlig at "stemmen" siger ét - og kortet viser noget andet. Kortet viser generelt korrekt, mens at "stemmen" i et tilfælde ville have mig til at køre nedad en motorsvejafkørsel - - altså mod trafikken! Måske er det derfor der opleves "spøgelsesbilister" med mellemrum på motorvejene!! Jeg har en del korrespondance med importøren, der ikke finder anledning til at foretage sig noget. Jeg fatter ikke at den test, som BT bragte i foråret - og som fik mig til at investere i navigatoren - kunne være så rosenrød. Jeg har tidligere haft en Tom Tom og her er brugerfladen meget, meget bedre. m v h Karsten B
|
|
oz1mis
Bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Sendt: 30-August-2007 kl. 20:55 |
Hej Karsten Det har jeg dog ikke prøvet, men jeg har oplevet flere gange at den siger "tag første vej i rundkørslen" og viser den tredie. Det var sikkert den fejl de rettede i den spanske version... Jeg har også et par gange prøvet at den frøs og at det var nødvendigt at resette den for at komme videre. Men altså det der irriterer mig mest er at det pt. ikke er muligt at få oplysninger om hvornår, hvordan og til hvilken pris det bliver muligt at opdatere kortene. mvh Michael |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |