|
Navigation i Tjekkiet |
Besvar |
Forfatter | |
madspeter
Ny bruger Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Emne: Navigation i Tjekkiet Sendt: 05-Juli-2007 kl. 00:28 |
Vi skal til Tjekkiet i ferien og havde egentlig lånt en TomTom GO 700 med kort over bl.a. Tjekkiet. Nu viser det sig at det kort åbenbart ikke er alt for godt, ihvertfald er vores campinglads ikke med :-(. Jeg har så skrevet med én som godt kunne finde den campingplads, det må så være på et nyere kort??? GO 700 er sq kun fra sidste år. Nå, men...hvis jeg nu vil ud og købe en ny navigation og gerne vil ha Tjekkiet med, hvilken skal jeg så købe? TomTom skriver at GO910 har 99% af Tjekkiet med, men kan man stole på det?
MVH Bjarne |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Sendt: 05-Juli-2007 kl. 01:02 |
Køb evt på nettet, så kan du altid retunere den hvis den ikke lever op til dine forventninger. Køb evt en kort opdatering til din GO 700 |
|
Pokerface
Guld medlem Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
Sendt: 05-Juli-2007 kl. 09:02 |
Hej. Tjekkiet er stadig ret nyt i Navigations verdenen. Og det er almindeligvis meget dårligt dækket, og så vidt jeg er orienteret, så er det maskiner med Navteq kort, dem som dækker bedst, men stadig kun med ca. 20 -22% TomTom kører ikke med Navteq, men derimod med TeleAtlas-kort, og derfra er dækningen generelt dårligere, når det gælder østlandene. Navigon får megen ros for deres programmer og maskiner, og de anvender kort fra Navteq. Se evt. mere her: www.navigon.com og www.navigon-user.com Redigeret af Pokerface - 05-Juli-2007 kl. 09:09 |
|
Mvh. Frede.
[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
madspeter
Ny bruger Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Sendt: 05-Juli-2007 kl. 16:23 |
tak for det jeg ser lidt nærmere på det :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |