|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() Sendt: 18-August-2007 kl. 18:59 |
Virker det umiddelbart ikke lidt dyrt?
![]() |
|
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() |
Umiddelbart glæder jeg mig mere til Premium kommer med HDMI og en bedre køleprofil. Den burde ikke komme til at koste mere end Premium gør i dag; og så er den eneste forskel 100 GB harddisk og en anden farve...
|
|
![]() |
|
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
![]() |
Det er lidt dyrt, når man kan få en 360 premium for 2300,- alt incl. 120 gb HDD koster 1299,- hvis man køber det seprerat. Jeg venter spændt på udmeldinger fra Leipzig i næste uge mht film download, så må vi se om det bliver aktuelt med en større HDD.. (nok ikke helt tilfældigt at den kommer lige nu).. |
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
![]() |
|
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Ja det er huleme en pebret pris.
Men kommer der ordentligt gang i filmene, så er den store harddisk da i hvertfald spændende. |
|
![]() |
|
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Hvis det kun er støre HD som lokker, så kan det gøre selv, hvis man er lidt fingernem. En WD 120gb hd koster ca. 500kr.. Har haft min 360'r kørenden med en sådan i en 3md's tid..
/Mads |
|
![]() |
|
blackknightdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
den koster 3500 i merlin har hørt far flere sider at hdmi ikke så så godt ud som component hmm |
|
![]() |
|
magiske ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Status: Offline Point: 99 |
![]() |
hmmm, bare det at jeg kan køre 1080p gør at jeg skal have en af dem med HDMI..
/M |
|
![]() |
|
angak ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Der skulle også komme prisfald i samme omgang: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EElZuplukuSAgZDetx.p hp Nu må vi se om det holder |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Vil ikke mene at Eliten er det værd, ihvertfald ikke for folk som allerede har en 360'er. Kun ekstra plads og hdmi man for med jo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |