|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() Sendt: 02-September-2007 kl. 14:36 |
Hej Har nu haft Media centret (Vista) et godt 1½ måned nu. Jeg syntes egentlig det fungere ganske godt. Men der er et par ting jeg savner (og som måske alligevel kan lade sig gøre).
1. Når jeg ser en DVD vil jeg gerne kunne "gå til" ... F.eks. går til tiden 00:44:00 (44 minutter inde i filmen).
2. Jeg ville gerne kunne få en masse informationer frem vedr. den aktuelle DVD jeg ser. F.eks. Afspillet tid, rest tid, kapitel xx ud af yy, lydformattet, billed formattet mm.
3. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at jeg kunne høre DRs DAB kanaller. Faktisk kunne jeg godt tænke mig, at jeg kunne tilgå alle DRs radio og TV programmer fra www.dr.dk
4. At kunne høre internet radio.
Det er vist lige det jeg kunne komme i tanke om nu.
Michael
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
har du prøvet at se efter plugins på www.mcesoft.nl så kan du jo faktisk nogle af tingene-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |