recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - manglende programguide i mce vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmanglende programguide i mce vista

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Emne: manglende programguide i mce vista
    Sendt: 17-September-2007 kl. 10:24

hej,

nu har jeg igen igen ude i en periode på mere end en uge, hvor opdatering af programguide ikke har været mulig! 

MCE melder en fejl kode 21.

Hvad skal man gøre ?? Hvor skal der fejlsøges ?? Eller er det en server "udenfor" som ikke fungerer korrekt ? Men det er det vel næppe når man ikke ser en masse indlæg med samme problem som mit.

Hjælp please

mvh

Per

Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 20:42
søg her på forum efter TVGG
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-November-2005
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 21:30

Jeg undrer lidt om brugen af MCE stadig er utrolig begrænset?

Det er ganske svært at finde materiale om eller få opklaret hvad der går galt i situationer som det problem jeg har beskrevet ovenfor.

Måske er MCE simpelthen stadig for "umodent" et produkt til at det har fundet en større anvendelse hos familien Danmark.

mvh

Per

Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2007 kl. 22:18
Det er microsoft i en nøddeskal. De vil gøre det så brugervenligt som muligt og derfor bliver alle tekniske termer og andet der ville kunne hjælpe en i en fejl situation fjernet eller erstattet med nogen intetsigende fejlmeddelser der ikke ser skræmmende ud for den almindelige bruger.
Jeg husker ikke helt hvad fejlkode 21 står for men jeg fandt engang en hel liste over diverse fejlkoder der er tilknyttet til MCE's EPG.
Men mit råd er at drop den indbyggede EPG og brug TVGG. den virker perfekt og i det sjældne tilfælde at den ikke skulle virke er der et meget hjælpsomt support forum på dansk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu