recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt anlæg
    Sendt: 18-September-2007 kl. 15:55

Jeg skal have købt nyt anlæg, og vil egentlig gerne have noget som dette, istedet for det mere traditionelle:

http://www.hdd-player.de/ShopXT/product_info.php?info=p139_D ueple-HD-Multimediaplayer-incl--750-GB-Harddisk.html

Jeg har et par B&O Beosound 4 aktive højtalere, som jeg nødig vil af med .

Mit spørgsmål lyder, kan jeg sætte mine B&O højtalere direkte til denne ?? - min pointe var at jeg så kunne slippe for at have en forstærker til at stå.

Den skal kun bruges til musik

Redigeret af donlon - 18-September-2007 kl. 15:56
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2007 kl. 16:06

Det er totalt vanvid kun at bruge den til musik. Nej der kan ikke tilsluttes højttalere, der er Analog 2CH Out + Digital 5.1 DTS Coax.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JCH911 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2007 kl. 14:47

Jeg vil give ovenstående ret i at det virker som overkill kun at bruge denne til musik. Jeg går ud fra at du stadig ønsker at tilslutte en skærm

Men det analoge audio output, som denne afspiller har, kan dine aktive højtalere tilsluttes direkte, uden brug af andre enheder. 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu