recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 x Phonokabel ud Canal Digital satbox
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 x Phonokabel ud Canal Digital satbox

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bluej Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Emne: 2 x Phonokabel ud Canal Digital satbox
    Sendt: 22-September-2007 kl. 20:51

hejs

er det mulig ved hjælpe af en adapter eller andet at før 2 gang Phonokabel  ud fra en Canal Digital satbox så jeg kan sætte 2 tv til. man kan jo ikke brug tv out i Canal Digital satbox da der ikke er tuner i

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2007 kl. 20:55

Du vil tilslutte en Sat.modtager til 2 TVer.? Det kan du da gøre, der er jo 2x Scart udgange, så der er jo en til hver TV.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bluej Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2007 kl. 21:09
ok det har jeg ikke lige tænkt på det vil jeg lige prøve mange tak for tips
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2007 kl. 21:16

Som jeg ser det, hvordan skulle det da ellers gøres. Den ene udgang er normalt til TV, da den har RGB (anbefales)+ composite, den anden er normalt til en Recorder, men om den bruges til et extra TV gør jo ingen forskel. Du kan dog kun fra den udgang få Composite eller S-Video signal.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bluej Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2007 kl. 21:32
det virke fint  så det kun jeg godt men jeg kan ikke rigtigt forstår for canal digital lave satbox uden tuner for man kan jo godt sætte det normal tv signal til tv ind og ud og for billed på tv men ikke for canal digital signal ud på kanal 36 som normalt
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2007 kl. 21:49
Der er ikke mange AV enheder længere, som injecerer sit eget RF signal, men man kan bruge en gammel VCR (og dermed dens indbyggede RF modulator), som er tilsluttet scart udgangen på sat boxen, og fra den sende tv rundt i huset via eksisterende antenne kabler.

Redigeret af videoguy - 22-September-2007 kl. 21:50
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu