|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 28-September-2007 kl. 07:55 |
Hej Jeg er begyndt at spille dette ganske underholdende spil, men efter en lang seance i går havde "life tap" og "weapon icon" efterladt et aftryk på skærmen. Efter at have kørt rens ud DVD'en natten over er det næsten væk men det kan stadig ses. Andre med samme problem evt. løsning? Indstillinger for skærm hvor 10 er max.: Kontrast 8/10 lys 6/10 farve 4/10 skarphed 2/10 Skærmen er 1½ år gammelt og skulle være kørt ind. |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hej Viktor
Kontrast og lys tror jeg er for høj... ![]() Jeg har et PX700 og mine indstillinger er 3-4/10, så ca. 1/3 af hvad den kan trække. Det syntes jeg er anbefalingen herinde. Men det er jo 1½ år gammelt, så det burde jo ikke få burn-in, kun retensioner, men det er jo svært at sige! ![]() Med venlig hilsen Simon |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Hov, løsningen... |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
Lys og kontrast er sat alt for højt. I øvrigt skyder du dig selv i foden ved at have skarphed sat på andet end nul.
|
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
kontrast på 80% er alt for højt ! .... Det lyder næsten som dynamisk (som er lige hidsig nok Iøvrigt hvad er en lang seance (timer du spillede ?) ...
|
|
![]() |
|
Viktor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Tjaa det kan være jeg skulle skrue lidt ned for mine indstillinger, men når solen skinner kan det være svært, at vinde en dogfight hvis man ikke kan se sin modstander...måske skulle man gå ud i det dejlige vejr i stedet. Iøvrigt hvad er en lang seance (timer du spillede ?) ... Jeg spillede vel 6 timer den første dag. Tak for hjælpen /Viktor PS. fandt dette LINK som skulle virke godt mod burn in
Redigeret af Viktor - 28-September-2007 kl. 11:18 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |