|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() Sendt: 28-September-2007 kl. 20:31 |
Hej Jeg er lige begyndt at kigge på Vista igen,men med det samme opstår en af de værste problemer med vista, som jeg lykkelig havde glemt.Hvis man vil slette en fil, eller instalere et program, skal man svare ja 2 til 4 gange før det er igang,er der nogen der ved hvor det kan slåes fra,total ireterende særlig under slet. Hilsen agger |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det løses på denne måde
1) Formatter harddisken 2) Installerer Windows XP ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Zarabiuk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Jeps Kontrolpanel/Brugerkonti/Slå brugerkontostyring til eller fra. Genstart computeren. |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Alternativt ser de irriterende dialoger ("UAC consent dialogs") også ud til at kunne slås fra i Local Security Policies.
Se denne artikel (afsnittet Configuring and Disabling User Account Control). Dog skrives mange steder, at det anbefales at leve med dialogerne, da de aftager med tiden. Altså, forstået på den måde, at i starten af installationen af Vista på en ny PC, vil dialogerne optræde hyppigt under program-installation mv. Men når først alt er installeret, bør de ikke opleves så hyppigt.... Jeg bruger endnu ikke selv Vista på egne PC'er, så om ovenstående virker - eller om dialogerne aftager med tid kan jeg ikke bekræfte..... Venter endnu en stund med at give mig i kast med Vista, indtil de første service releases ser dagens lys. /Lars |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
Hej Tak for svar. Hilsen Agger |
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det er sådan set rigtigt nok at hyppigheden af UAC dialogbokse aftager over tid på Windows Vista. Men hyppigheden aftager fra næsten hele tiden til meget ofte så de er stadig irriterende. Al program installation er indgriben i systemet så UAC forsøger at bremse dig, men under brug af Windows Vista burde du ikke se dem.
Nu har jeg ikke prøvet at slå UAC fra i Local Security Policies, men hvis man bruger den metode som Zarabiuk angiver får man til gengæld en irriterende besked fra Windows ved hver boot om at UAC er slået fra og at computeren ikke er beskyttet (det er Windows Sikkerhedscenter der brokker sig). |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har været en MEGA fotaler for Vista, men jeg har nu levet med Vista siden første Beta. Jeg har argumenteret for at den er "smuk", men jeg har givet op! Alle (5) PCer og server er tilbage til XP/Server 2003 Hvorfor? Hver eneste gang jeg skal noget skal jeg svare på om jeg nu er sikker!! Bruger administrationen er besværlig (for at være ærlig, PISSE besværlig) Selvom du er administrator så kan man ikke en skid og det at flytte/benytte en andens filer er ET HELVEDE Mange programmer virker rigtigt dårlig (f. eks. DVBViewer). De vender tilbage med fuld funktionsdygtighed når jeg skifter til XP! Redigeret af MCenterFreak - 29-September-2007 kl. 01:01 |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |