recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC digital kabelTV og Vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC digital kabelTV og Vista

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jrasmu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC digital kabelTV og Vista
    Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 18:48

Hej alle..

Jeg ved der er skrevet meget ang. sagem 60... Jeg kan bare ikke rigtig finde noget der lige hjælper mig. Derfor håber jeg der er nogen der vil hjælpe med nogle svar..

Jeg påtænker at købe en Sagem 60 fra TDC og dermed digital KabelTV..

Jeg har Vista mediacenter.. Jeg vil høre om det er muligt at få det til at spille sammen??

Tænker på undertekster??

Optagelse af programmer??

Hvordan skal det strikkes sammen altså Sagem med PC??

Mvh

Jesper

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 18:53

Du skal have mulighed for at der enten er mulighed for et RGB Input i PCen eller S-Video, Composite kan også anvendes, men giver ikke så god en kvalitet, som kan opnås med et signal med seperat Croma og Luma.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jrasmu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 52
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Du skal have mulighed for at der enten er mulighed for et RGB Input i PCen eller S-Video, Composite kan også anvendes, men giver ikke så god en kvalitet, som kan opnås med et signal med seperat Croma og Luma.

Tak... Dvs jeg kan køre ind via mit grafikkort eller tv tunerkort?? med S-video

Kan man så optage??

Jesper

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2007 kl. 19:09

Du kan optage, hvis du her software til det. Det følger med et Video/Tunerkort. Et redigeringsprogram har også den mulighed, f.eks Pinnacle.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu