|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BumBum ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() Sendt: 08-Oktober-2007 kl. 13:57 |
Valg af medieafspiller - eva8000, appleTV, rapsody n35 eller ?
Jeg står for at skulle beslutte mig for hvilken box der skal bruges til at vise/afspille film og musik fra min nas. Kravene er :
Lige nu står valget mellem en eva8000 eller en AppleTV med hack, men er også faldet over en en Rapsody N35 (http://www.divxtech.com/rapsody_n35.html) som bla. HIFI hammeren har til ca 1900.- kr. Ja jeg ved dette er et emne der er diskuteret før, men jeg kunne ikke finde nogen sammenligning mellem de forskellige afspillere eller nogen med erfaring med Rapsody så derfor en ny tråd om dette altid spændende emne... Så nogen meninger eller bud på andre afspillere der kan det hele til den halve pris ?? |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Der findes ingen sammenligning af produkter!
Men hvis du køber noget, må du meget gerne skrive herinde ![]() EVA8000 er vel ikke kommet endnu (?), eller er jeg slet orienteret? Det kunne i givet fald være en del af årsagen til, at der ikke findes sammenligninger... EDIT: Den kan købes fra Netgears hjemmeside, så det er ikke rigtigt. Se fx. denne tråd om afspilleren Vi må nok se i øjnene, at dette område ikke har den helt store forbrugeropmærksomhed endnu, men mit bud er, at den vil eksplodere i de kommende år. Det drejer sig vel sådan set om, at man gerne vil kunne udnytte alle medierelaterede data i husstanden (og i det nære netværk?) til fælles gavn og glæde ![]() Vi har i dag den skrabede model med en server i form af en NAS, men i princippet ville man jo kunne gøre som Kiss: Her findes en lille server på hver klient i netværket. Denne lille udbyder burde jo kunne (men kan altså ikke) levere materiale til alle klienter (& fra alle klienter) - måske så suppleret med en NAS. Standarden findes i dag i form af DLNA implementeret i form af Universal Plug and Play, hvor der faktisk findes flere klienter. Nå, det var en afspiller, du ville have... ikke en som samtidig kan fungere som optager? EVA8000 er jo på mange måder at regne som en killer app, så den er nok det bedste bud uden dog at kende de andre.... Kig evt. på Twonkys website for inspiration. Ellers kunne Topfield 5000 eller Arion 9310(?) være produkter, som du kunne bruge? Venligst Søren Redigeret af Breddam - 14-Oktober-2007 kl. 13:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |