|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 09-Oktober-2007 kl. 13:18 |
|
Hej...
Ved jeg altid kan få hjælp herinde.. Eller det håber jeg da på, jeg har nemli søgt lidt efter hjælp på siden og på google.. Jeg har et samsung tv, m87. Jeg har en vista pc med DVI udgang. Jeg har købt et kabel med pc stik i den ene ende og dvi i den anden, og sat dvi i computeren og pc i tv´t. Computeren sætter nu to skærme op inde i menu´n skærmindstillinger, men intet dukker op på mit tv. Jeg har sat opløsning på tv´t til 1920x1080 og 60hertz. Men jeg har "fundt ud af" at jeg åbenbart skal omdanne mit dvi ud, til analog istedet for digitalt. Er det rigtigt og er der nogen der kan hjælpe med det ? |
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Du skal ikke gå fra en digital udgang til en analog indgang, men gå fra digital udgang til digital indgang. Du skal købe et andet kabel - et DVI til HDMI kabel - og altså gå fra DVI udgangen på din pc til HDMI indgangen på din Skærm. http://av-connection.dk/?PNo=CT270-200&SPage=HDMI-DVI_Ka bler |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Øhh.. Der er intet galt i at gå fra DVI-VGA. Det virker fint nok. Dog kan du ikke få 1920x1080 (jeg mener ikke dit samsung understøtter den opløsning på VGA porten). Det undre mig faktisk, at du overhovdet kunne vælge 1920x1080 på VGA porten. Ellers kan du gøre som Spawn siger, gå fra DVI til HDMI. Dette bør virke med 1920x1080 uden problemer, når det er 60/50hz.
|
||
![]() |
||
JBay ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
jeg har også et 40" M87, og det kører fint 1920x1080. Båede gennem vga(Pc porten) og hdmi. Men vil klart anbefale at man kører det igennem Hdmi. det er altså noget pænere
|
||
![]() |
||
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Nu er jeg også nysgerrig, fordi jeg har også et 40" M8 Full HD og kan heller ikke få mit TV til at vise 1920*1080. Der vises blot en boks på TVet der siger at opløsningen ikke er understøttet, muligvis er grafikkortet problemet... Jeg har dette grafikkort: http://www.hisdigital.com/html/product_ov.php?id=233&vie w=yes Det kører sammen med en P4 3GHz og 2*1GB PC3200 RAM. Jeg har ikke fået min HTPC til at vise fuld HD endnu, men ved ikke om grafikkortet også er skyld i det...? Se evt. denne tråd herom: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29066& PN=1 Med venlig hilsen Mikael Nørrelund |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
nu prøver jeg så det andet kabel efter at have betalt 400.- for dette, af de FLINKE FLINKE fona folk som vidste alt om det tv og som vidste lige hvilket kabel jeg skulle bruge...
man burde bare kunne sætte sit kabel til i begge og så burde det virke uden nogle programmer eller noget, ikke ? |
||
![]() |
||
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Jeg har faktisk fået det til at køre i 1920x1080, jeg tror det var et driver problem!
Det virker også nu, det var formentlig et codec problem.[/QUOTE] Hilsen Mikael |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |