|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2007 kl. 21:36 |
Hej alle
Jeg skal have hængt mit Pio op, og vil gerne have et beslag som ikke koster for meget. Jeg gider ikke selv "lave det" ved at bruge nogle hylde dele som jeg har læst om man kan, og beslaget skal ikke kunne noget udover at hænge på en væg, altså ingen tilt og lignende. Det skal hænge på en murstensvæg... Håber der er nogen som har et godt forslag. /Ulrik |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
Jeg har selv købet et Vogel`s, vis du gå ind på www.vogels.com så kan du se hvad der passer sammen med dit tv. Jeg har købet mit ind på www.getmore.dk Redigeret af McNiklas - 18-Oktober-2007 kl. 08:50 |
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
der er super billige vægbeslag på www.avXperten.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |