|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Praetorian ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2007 kl. 10:54 |
Jeg fandt følgende på www.sony.com/blurayupdate, men er i tvivl om den kan bruges med en Europæisk udgave af afspilleren, da linket i "Country"-valget IKKE har Danmark/Europa. Nogen der ved om der er en "Dansk" firmware update til BDP-S30? (Er en ANELSE træt af Java load times allerede - fik afspilleren i torsdags!) :) |
|
All are equal but some are more
equal than others! ![]() |
|
![]() |
|
mm98 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Der findes en firmware til europæiske modeller:
http://support.sony-europe.com/hav/downloads/downloads.asp?l =da&m=BDP-S300&f=FW_BDPS300#disc Redigeret af mm98 - 07-December-2007 kl. 21:42 |
|
Med venlig hilsen
Carsten Petersen Restordre: Samsung 46C8705 / Samsung BD-C6900 |
|
![]() |
|
mikzki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() |
Hvorfor kan jeg ikke åbne linket med firmware til BDP-S300? Det kan heller ikk åbnes, hvis jeg går ind via sony's egen hjemmeside... Har lige købt HTP-BD2RSF hjemmebiograf med BDP-S300, og læser flere steder at den loader langsomt, og at man kan opdatere den med ny firmware, så den blir hurtigere? Hvordan gøres dette, eller kan jeg være så heldig at min maskine allerede har det, pga den først er købt nu? |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Europe firmware for BDP-S300, finder du her (support.sony-europe.com):
http://support.sony-europe.com/hav/downloads/downloads.asp? l=da&m=BDP-S300&f=FW_BDPS300 Vi er nået til version 3.90 |
|
![]() |
|
Dr. Kim ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hejsa Man kan godt gå ind via den danske sony side på følgende måde: 1. Vælg fanen produkter 2. Vælg Blu ray 2. Vælg fanen Support Du er nu inde på den side hvar du kan vælge FW opdate og der er ganske korrekt, at vi er kommet til version 3.95.... Jeg har selv en BDP-S300 som jeg løbende har opdateret om den er blevet hurtigere til load af en BD kan jeg ikke sige helt objektivt..... Min erfaring siger mig, at load tiden er meget forskellig på de enkelte BD nogle tage få sekunder mens andre tager en helt krig...Hvilket skyldes den i load processen skal hente masse reklamefis, trailers, instruktør kommentarer og små mytiske spil osv. inden men kommer til selve film menuen. Meget af det ekstra medie som ligger på en række BDer efter min mening fuldstændig ubrugligt....men nu har man jo 50GB til rådighed skal den vel også fyldes op med et eller andet ! Redigeret af Puma - 16-Juli-2008 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Ja der er for meget CRAP på nogle BDer. Dog er det blevet sådan at den sædvanlige smøre med copy-protection er lagt efter filmen
![]() |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Jeg har selv en BDP-S1E og er komme op på FW 3.90 og snart FW 3.95,
har FW opdatret min BDP-S1E fra starten af, den stor forskell er at den bliver en lille smule hurtig, med det nok så vigtig er at den bliver mere og mere stabil, ustabil var noget som BDP-S1E var kendt for, med som det er nu er dette ikke mere et problem. Og LANG loade tider på Blu-ray komme man nok ikke helt over, så skal man jo droppe Java-J og BD-liver (BD-live (profil 2.0)) giver jo en længer loade tider over i den i forvejen lange loade tider. Redigeret af Startrek - 16-Juli-2008 kl. 17:15 |
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Jeg har tidligere taget næste et minut af tiden fra eject til afspilning ved opgradereing til 3.8 Hvis jeg har FW 3.8 skal jeg så have 3.9 før jeg installere 3.95? og evt vil jeg gerne lige have bekræftet linket til FW 3.95, jeg kunne ikke selv lige finde den, og jeg er lidt bange får at hente en forkert en |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej Stefan V Nej du behøver ikke at have 3.90 før 3.95 osv. Jeg prøver lige igen... 1. Tast www.sony.dk 2. Tryk på fanen produkter øverst i skærmbilledet. 3. Vælg DVD Blu ray disk 4. Tryk nu på fanen support 5. Vælg blu ray afspiller der fremkommer nu et skærm billede hvor du skal vælge model i dit tilfælde altså BDP-S300 6. Du kommer du frem til en dansk sproget side med både forklaringe af selve download processen samt installering osv. Håber du forstår...Du skal ikke være bange jeg har downloadet fra denne site mange gange uden problemer.
|
|
![]() |
|
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
Hej Puma Jeg takker for din hjælp, det var rigtig lækkert at du gad! Nu er filen klar til brænding |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Stefan V Velbekomme det var så lidt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |