recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Home Cinema System DAV-X1V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony Home Cinema System DAV-X1V

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kenn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Home Cinema System DAV-X1V
    Sendt: 21-Oktober-2007 kl. 00:35

God evning. Er der nogen der har der har prøvet Sony DAV-X1V. En kammerat har prøvet X1G, og det lyder såmænd udemærket. Dog vil jeg mene at det er en stor mangel at der ikke er bas og diskant regulering. Flytter X1V lyden godt på bas og diskanten, for så er det måske den jeg skal købe.

Mvh. Kenn

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2007 kl. 08:40

Hej Kenn,
Der er en masse anmeldelser her:
http://alatest.dk/Sony_DAV_X1/Home_Theater_Systems/expert_re views/34661810,78/?indexToolsVariables=com.pricerunner.web.s ervice.analytics.impl.IndexToolsVariablesBase%401766fd3& nr=1

Mange syntes den er god, mange syntes den ikke er god. Har lige skimmet dem igennem, og faldt over:
1. Ok til DVD.
2. Dårlig til musik (nok grundet de små HT, og en sub der ikke kan trække når de små siger stop).
3. 2.1 virtual surround, HVAD?? Det kan man ikke, det virker ikke, og det lyder sikkert heller ikke godt.

Men når dette er sagt, så har det da nogle fede features. Det koster omkring 4,5K i DK. Og for det syntes jeg er RIGTIG dyrt for et HTiB sæt, der gerne vil meget, men drukner sig selv.

Jeg syntes du måske skulle pøve istedet at tage et kig på denne:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29428& PN=1
Som en af erfarende og vidende brugere har købt. Han har givet 3200 kr. for sættet i DE.
Så har du (næsten) penge til f.eks. en god DVD-afspiller, eller en HDD rec. og du får MEGET mere for pengene!

Med venlig hilsen

De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
mosede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 88
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2007 kl. 08:48
slettet

Redigeret af mosede - 21-Oktober-2007 kl. 08:51
SONY KLV-S40A10E, Sony DVP-NS 92 V SACD, Onkyo TX-SR605, CANTON Movie 150-QX, PS3.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu