recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung PS-50P96FD 50" Plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung PS-50P96FD 50" Plasma

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
neXgen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung PS-50P96FD 50" Plasma
    Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 14:31

Hejsa

Jeg er ikke 100% sikker på hvordan "Fælleskøb" fungerer, men jeg har læst mig frem til at man kan poste forslag her og så tages de op hvis der er mulighed og steming nok for det?

Jeg er meget interesseret i Samsungs nye Plasma serie P96, som kører fuld HD og understøtter 1080i/24 og desuden har en hel del fede features osv. Skulle efter sigende være meget bedre en deres Q96/97 modeller, efter hvad jeg kan læse mig frem til. Skulle også have en super kontrast, ikke på højde med Pioneer, men derhenad. Billigste pris i DK jeg har kunnet finde er 20.000, men de sælges i GB for helt ned til 14500 har jeg set.

Kunne dette være noget som andre også er interesseret i og at nogen kunne tænkes at have gode kontakter mht. Samsung?

Mvh.
Nexgen

http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_50p96fd.as p

Redigeret af neXgen - 22-Oktober-2007 kl. 14:32
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 17:09

Den nemste måde pt er du selv kontaker en stribe forhandlere med den vare du vil ha en pris på, marked for plasma fælleskøb i danmark er stort, men ingen forhandlere ønsker at medvirke på panasonic og pioneer.

Samsung og LG kan måske skaffes, men minuset er samsung er i rest ordre i stort set hele danmark og er meget svært at få hjem.

Jeg er selv forelsker i det fede design, men desværre kan samsung ikke opdrives her hjemme til fair penge!

www.jaman.dk og www.komplett.dk (??) ved jeg forhandlere samsung til fair priser contra resten af branchen..

Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu