|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
neXgen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2007 kl. 14:31 |
Hejsa Jeg er ikke 100% sikker på hvordan "Fælleskøb" fungerer, men jeg har læst mig frem til at man kan poste forslag her og så tages de op hvis der er mulighed og steming nok for det? Mvh.
http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_50p96fd.as p Redigeret af neXgen - 22-Oktober-2007 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Den nemste måde pt er du selv kontaker en stribe forhandlere med den vare du vil ha en pris på, marked for plasma fælleskøb i danmark er stort, men ingen forhandlere ønsker at medvirke på panasonic og pioneer. Samsung og LG kan måske skaffes, men minuset er samsung er i rest ordre i stort set hele danmark og er meget svært at få hjem. Jeg er selv forelsker i det fede design, men desværre kan samsung ikke opdrives her hjemme til fair penge! www.jaman.dk og www.komplett.dk (??) ved jeg forhandlere samsung til fair priser contra resten af branchen.. |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |