recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA 8600 og SONY Full HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNVIDIA 8600 og SONY Full HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Emne: NVIDIA 8600 og SONY Full HD
    Sendt: 16-November-2007 kl. 11:53

Er der nogen der har kombinationen af KDL 40 serien Full HD 1920x1080 og NVIDIA 8500 til at køre sammen uden problemer via DVI ud.

Er lidt uheldig med mit INIO 8500GT, jeg ved ikke om det er kortet eller LCD tv'et.

Det virker hverken med et 8500 eller et 8600 kort. Mon hele serien har et problem.

MVH

Redigeret af rasmuzzen - 21-November-2007 kl. 11:13
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 11:16

Jeg tænker om det kan være noget med DVI-HDMI ledningen. Er sådan en ledning indholdende noget aktivt elektronik.

Den jeg bruger er en NorthQuality fra SHG, ikke den dyreste, men den der passede i længden.

MVH

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 11:35

Det kan evt. være dit grafikkort som ikke er HDCP kompatibel. Så vil du få sort skærm.

Eneste mulighed er at prøve med et andet gfx kort eller sætte en DVI<>VGA adaptor på og køre billedet den vej igennem.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 12:05

Kortet kører skam fint, men billedet går i sort i 4 sekunder, vises i 1, går i sort igen. Det er noget øv. Som jeg har skrevet i andet indlæg så virker TVet fint med et NVIDIA FX5500 og også testet ok med ATI 1300, begge på DVI udgangen.

. . .

Til top
sobi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2007
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 09:17
Jeg har et Sony Full HD og mit mediecenter har et nvidia 8600 GS grafikkort og de 2 ting virker fint sammen :)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 09:34

OK. Hvad type producent af NVIDIA er det (hvor har du købt det), hvilken model af Sony er det, for hvis ikke modellen er den samme er det jo ikke samme indmad.

Producenten af din DVI->HDMI ledning hvad er den (hvor er den købt). Mange dumme spørgsmål, men bare for at at udlukke alle mistænkte komponenter i mit system.

shg.dk har taget mit kort retur selvom det var over 14 dage. Skal have et dual DVI næste gang, så jeg både kan ave tv og projector på.

MVH

Til top
sobi Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-November-2007
Point: 83
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2007 kl. 11:24

Det er et 8600 GS, fået det i en medion 8828 som jeg har købt i aldi, kender ikke producenten af grafikkort.

Tv'et er et 40kdl2000A

PÅ min pc er der er hdmi stik så jeg kører hdmi-hdmi.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu