|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Karsten Hede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() Sendt: 17-November-2007 kl. 21:51 |
Hej jeg skal købe et nyt tv og jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge, størrelsen skal være imellem 42 og 52 tommer. Har ikke lige bestemt endnu hvor stort vi kan passe ind i stuen. Har haft kig på et Philips TV 52PFL9632D, har set at Fleggaard har det i tilbud til 25.000 kr. Jeg vil lige sige at jeg ser meget fodbold (hvilket jeg syntes nogle skærme har svært ved uden at lave skygger) som et lille + har jeg en selector jeg kan køre signalet igennem. Håber at få noget kvalificeret respons
![]() Redigeret af Karsten Hede - 17-November-2007 kl. 22:01 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
På FPD messen er der netop blevet præsenteret nye paneler der gør det muligt at lave endnu tyndere skærme, men der var ingen forlydender om hvornår vi kan regne med at se disse skærme på markedet: Mht. skærmstørrelse, så kan du jo kigge lidt på denne applet der fortæller dig hvor stort et TV du har brug for hvis du kender siddeafstanden: Som en sjov sidefeature kan du også lege med størrelsen på 2 forskellige TV for at se forskellen: Redigeret af Yakken - 17-November-2007 kl. 22:20 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Karsten Hede ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
Tak for svaret angående størrelsen har jeg ikke brug for hjælp, der tager jeg bare det jeg syntes passer bedst ind, men angående de nye paneler var det lige det jeg søgte
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Jeg tror at der går en del år inden vi ser noget i " store " størrelser.SONY sender deres nye OLED ( 11" ) på markedet nu til ca 10000kr , som de siger er produktions prisen... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja ok det kan jeg ikke vente på, er lidt købelysten men kom endeligt med flere råd.
Redigeret af Karsten Hede - 17-November-2007 kl. 23:03 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Ja , hvis jeg havde 25000kr der var øremærket til et nyt tv , så havde jeg købt et PIONEER , det er det tv med den bedste billed kvalitet der er på markedet lige nu... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Men så er vi ovre i plasma skærm ikke, det er jeg ikke så vild med. Har mere fidus til Lcd. takker for svaret.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Men nu skrev du selv at du så meget fodbold. Så hvis jeg var dig, ville jeg straks se at få lidt mere fidus til plasma /Lars
PS. Negativ snak omkring plasma er enten baseret på myter eller uvidenhed. Det er en teknologi i fuldt vigør i dag. |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ved mig skyldes det nok begge dele, har hørt at plasma var undervejs ud af markedet. Jeg har ikke kigget på plasma skærm i 2 år. Det var da jeg sidst skulle have skærm og da syntes jeg at lcd så meget skarpere ud, men det har måske ændret sig.
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jamen, jeg ønsker heller ikke endnu en LCD kontra Plasma debat. Men at tro at plasma er "yt" er helt forkert. Teknonogien har næppe været mere "hot" end nu. Men som med alting, så er er der gode modeller og dårlige modeller. De hotte indenfor plasma er Panasonic og Pioneer, hvor Panasonic leverer bedste "value for money" og Pioneer leverer det bedste TV "overall". /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
Ja, det kan du vist roligt regne med, at det har: Der kan ske meget på to år, inden for den branche. Også jeg har engang haft den holdning, at Plasma ikke duede til noget. Men det var altså dengang, da skærmopløsningen typisk lå nede på omkr. 852 x 480 pixels. Siden er der kommet helt andre boller på suppen, så mon ikke du bare skal ud og kigge lidt på skærme igen? |
|
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|
![]() |
|
![]() |
Jo det kan da godt være, men inden jeg tager afsted imorgen vil jeg gerne høre om der er nogen der kender til det Philips tv jeg skriver om og evt har læst noget om det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |