|
Fuld sletning af DVD til genbrug |
Besvar |
Forfatter | |
T-teknik
-- Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
Emne: Fuld sletning af DVD til genbrug Sendt: 18-November-2007 kl. 09:30 |
Jeg har tidligere benyttet fuld sletning på en anden pc via Nero og herefter med mulig formatering uden problem brugt disken igen i DVD optager. Fuld sletning via ny pc er det Roxio der benyttes, det gør at disken herefter ikke kan bruges i en DVD optager. Er det Roxio der er skyld i det?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5299 |
Sendt: 18-November-2007 kl. 10:11 |
Har selv tidligere haft problem med RW skive brændt/slettet på PC med Nero ikke kunne anvendes i recorder (var vist med Nero 6), men efter en sletning med DVDInfoPro var den OK igen. Så måske Roxio kan have lignende problem. Mvh JørgenT |
|
T-teknik
Sendt: 18-November-2007 kl. 17:27 |
Jeg har været inde og hente DVDInfoPro og andre på ovenfor nævnte side, uden jeg har fået bedre resultat på DVD optager.
DVD RW kan kun genbruges med redigering på PC. |
|
T-teknik
Sendt: 19-November-2007 kl. 09:01 |
Måske er DVD RW skiver ved at være mindre kompatibel, end de har været tidligere?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |