recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål omkring FloppyDTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgsmål omkring FloppyDTV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Freiheit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål omkring FloppyDTV
    Sendt: 28-November-2007 kl. 00:30
Jeg har lidt spørgsmål omkring FloppyDTV som jeg går og overvejer om jeg skal anskaffe mig.

Det skal ikke rigtig bruges til et medie center som sådan, men bare i min alm. PC. Jeg har ikke MCE på PCen, jeg har Win XP pro SP2, vil det være noget problem, kan man bare bruge f.eks MyTheather som bliver nævnt i anmeldelsen her på siden?

Jeg har allerede en selector, men den står i stuen, så derfor få jeg ikke brugt den så meget da jeg sidder mest ved min computer i et andet rum.

En af grundene til at jeg gerne vil kunne bruge min PC til det er at jeg håber at man kan bruge den til at optage signalet i DVD kvalitet (istedet for at bruge min stationære DVD optager uden harddisk), kan det lade sig gøre?

Er det bare at købe kortet plus et cam og så bare ellers at gå i gang, eller er der noget jeg har overset?

PC info:
Win XP pro SP2
Core 2 Duo 2,4ghz
4GB ram
Gefore 8800 GT grafikkort
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2007 kl. 00:34

Oprindeligt skrevet af Freiheit Freiheit skrev:

Det skal ikke rigtig bruges til et medie center som sådan, men bare i min alm. PC. Jeg har ikke MCE på PCen, jeg har Win XP pro SP2, vil det være noget problem, kan man bare bruge f.eks MyTheather som bliver nævnt i anmeldelsen her på siden?

Ja, FloppyDTV er ligeglad med, om det er en "almindelig" PC eller et medie center.

En af grundene til at jeg gerne vil kunne bruge min PC til det er at jeg håber at man kan bruge den til at optage signalet i DVD kvalitet (istedet for at bruge min stationære DVD optager uden harddisk), kan det lade sig gøre?

Snildt!

Er det bare at købe kortet plus et cam og så bare ellers at gå i gang, eller er der noget jeg har overset?

Nope du har ikke overset noget.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu