recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste afspiller til et NSLU2 netværk ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBedste afspiller til et NSLU2 netværk ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KissmeTiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 518
Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste afspiller til et NSLU2 netværk ?
    Sendt: 03-December-2007 kl. 22:41

Hej

Har netop fået mit NSLU2 netværk sat i søen. Streamer flittigt til min Kiss DP 558 vha kissdx. Firefly er også på sluggen. Overvejer at anskaffe mig en musikafspiller når nu jeg har gjort mig ulejlighed med at sætte det op.

Hvad er bedst ?

Sonos er uden for rækkevidde og Squeezebox kan den vel heller ikke trække ? Tænker på Noxon eller soundbridge. Eller er der bedre ?, som samtidigt også er til at betale. Og Noxon og Soundbridge findes i forskellige modeller.

Hvad skal jeg ønske mig til jul ?

respons ønskes især fra folk med erfaringer på området !, men dem uden er også velkomne

P.S og gode tips mht sluggen modtages også gerne. Jeg har kun haft den oppe i nogle dage. Kører seneste unslung med en enkelt 320 Gb disk. Har en mere på 320. Overvejer også at sætte en printer på. Er der nogle gode nyttige pakker man bare skal ha på den ?

Panta rei
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu